וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלאה בשכר לשופטים

25.7.2007 / 20:46

ישיבת הפתיחה של איגוד השופטים, עם היו"ר החדש בן ציון סלמן, הביאה מספר בשורות, ביניהן העלאת שכר ומשבצים חדשים

היום (רביעי) נערכה ישיבת הפתיחה של איגוד השופטים בראשותו של יושב הראש החדש, סלמן בן ציון. בישיבה גם נכחו חברי הנהלת האיגוד החדשים: נשיא הכבוד של איגוד השופטים, נפתלי איתן, יו"ר הועדה המקצועית, משה אשכנזי, דוד צור, עו"ד הדס פורר, עו"ד דן טביב, טלאל דראוושה. בתחילת הישיבה ברך יו"ר ההתאחדות אבי לוזון את ההנהלה החדשה, איחל הצלחה ליו"ר ולחברי ההנהלה החדשה, אך לא נכח בהמשך הישיבה.

סלמן בן ציון הדגיש כי יש לעקור את תופעת המחנאות מאיגוד השופטים ולפעול על פי אמות מידה מקצועיות בלבד. סלמן ביקש מחברי ההנהלה שיקחו חלק פעיל בהנהלת איגוד השופטים, ולא יהיו רק כצופים מהצד. יו"ר הועדה המקצועית משה אשכנזי ציין כי אחת המטרות היא צמצום סגלי השיפוט ל 20 שופטים מקצועיים בשתי הליגות הבכירות. אשכנזי הציע כי הסגלים יצומצמו ל-10 שופטים בליגת העל ו-10 בליגה הלאומית. השינוי ייערך בסיום העונה ולקראת עונת 2008/2009. שופטים אלה יזכו לתגמול גבוה יותר.

שמונה שופטים ירדו מסגל שופטי הארצית, 6 ירדו מסגל הליגה הלאומית, ו-4 ירדו מסגל ליגת העל, ומכל ליגה יעלה שופט אחד לסגל השיפוט של הליגה הבכירה יותר. ההחלטה תהיה ע"פ ציוני השופטים בלבד. החלטתו של אשכנזי התקבלה פה אחד.
מבקרי השופטים ימסרו מיד בסיום המשחק את ציוני השופט, כדי למנוע השפעות חיצוניות.

כמו כן, החליטו בישיבה על העלאת שער השופטים. שופט ליגת העל יזכה ל-2,000 שקלים למשחק לאחר שעד כה הרוויח 1,250 שקלים. בליגה הלאומית, שופט ירוויח 1,350 שקלים למשחק. משבץ השופטים יהיה תומר כהן ואילו יהושע לויה יהיה אחראי על ליגות א' ו-ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully