וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בלחץ, קופנהאגן גם

אסף שקד

26.7.2007 / 7:30

בטדי עדיין מחכים לשחרור של מירוסביץ', יריבתם במוקדמות הצ'מפיונס מקרטעת בליגה, ומאמנה מודה: "אנחנו לא מוכנים לבית"ר"

קשר בית"ר ירושלים מילובאן מירוסביץ' יעבור היום (חמישי) שעות לא פשוטות ודי מתוחות. הצ'יליאני צמוד למכשיר הטלפון 24 שעות, בתקווה לקבל תשובה חיובית לגבי השחרור שלו, שיקנה לו אפשרות לשחק במליגת האלופות.

אמש (רביעי) סמוך לשעה 21:00, שוחח השחקן עם אחד מאנשי ראסינג קלוב בארגנטינה, וביקש ממנו לזרז את שליחת פקס השחרור מההתאחדות הארגנטינאית למקבילה שלה מצ'ילה. באותם רגעים קיבל השחקן מסר רגוע: "אל תדאג, הפקס ישלח עד לשעה 6 שעון ארגנטינה (חצות שעון ישראל) לצי'לה". במולדתו של הקשר המתינו לפקס והיו מוכנים לשלוח את השחרור של קאתוליקה באופן מיידי לישראל, אך הפקס מארגנטינה לא הגיע כמתוכנן.

עד לשעות הקטנות של הלילה ערך מירוסביץ' שיחות עם אנשי ההתאחדות בארגנטינה ששלחו לו שוב ושוב את אותו המסר: "הפקס ישלח בקרוב לצ'ילה". בשעה 3 לפנות בוקר שעון ישראל קיבל השחקן מסר לא מעודד מכיוונה של ההתאחדות לכדורגל בצ'ילה, שהמשרדים כבר נסגרים ואף פקס מארגנטינה לא התקבל. משמעות הדבר היא שאם אכן יגיע הפקס מראסינג קלוב, ההתאחדות בצ'ילה תוכל לשגר אותו רק בבוקר (לקראת 16:00 שעון ישראל), סמוך מאוד לסגירת הרישום לאופ"א.

בבית"ר המתינו בכל אותה העת לתשובה חיובית מכיוונו של השחקן. ראשי המועדון שמרו על קשר רציף עם השחקן ועדכנו אותו כי רק עד היום בצהריים הוא יוכל להירשם לליגת האלופות. כעת ממתין השחקן לתשובה חיובית מהצד הארגנטינאי לגבי שליחת השחרור לצ'ילה, אז ככל הנראה יפעיל קשרים דרך סוכנו על מנת לפתוח את משרדי ההתאחדות באופן מיוחד ולשלוח משם באופן מיידי את הפקס לישראל.

במצב שנוצר כרגע, נלחם מירוסביץ' בזמן המעט שנותר, משום הפרשי השעות (ישראל מקדימה את ארגנטינה ב-6 שעות, ואת צ'ילה ב-7), שגורמים לעניין להיות מסובך מאוד. עד לשעה 16:00 היום לא יוכל למעשה השחקן לעשות שום דבר, משום שבדרום אמריקה כל המשרדים יהיו סגורים. החשש של בית"ר שהשחרור לא יגיע בסופו של דבר בזמן והשחקן לא יוכל להירשם לליגת האלופות. במצב כזה, יתכן כי הקבוצה תאלץ לוותר על שירותיו של השחקן.

במידה שהשחרור אכן יגיע לישראל עד לשעה 17:00 (אז נסגרים משרדי ההתאחדות בארץ), יחתום השחקן על חוזה לעונה אחת ויצטרף עם הקבוצה לטיסה לקופנהגן.

גם רומולו רוצה אליפות

אנטולינו רומולו, שחקנה החדש של בית"ר ירושלים, הצטרף אתמול רשמית לקבוצה אחרי שחתם על חוזה לשנה ומיד לאחר מכן ערך את אימון הבכורה שלו עם החברים החדשים בבית וגן. החלוץ הברזילאי בן ה-25 קיבל את חולצה מספר 28 וכבש שלושה שערים במשחק אימון פנימי. בסיום הוא אמר: "אני שמח להגיע לקבוצה אלופה. אעשה הכל כדי לעזור לה לזכות בעוד אליפות". בבית"ר ירושלים שמחו לקבל גם את השחרור הבינלאומי של רומולו, מה שאומר שהוא יוכל לשחק במוקדמות ליגת האלופות מול פ.צ קופנהאגן.

ההכנות לקראת המשחק מול הדנים הולכות ומתגברות ואמש, קצת לפני האימון, ערכו השחקנים מדידות לחליפות שאיתן יטוסו לדנמרק. את החליפות שעיצבה אופנת סגל, קיבלו השחקנים מיד לאחר האימון.

הערב בשעה 18:00 תקיים הקבוצה משחק אימון בטדי מול נצרת עלית מהליגה השנייה. בבית"ר חששו שהמשחק יתבטל עקב העיצומים במשק, אך אנשי אצטדיון טדי אישרו את קיום המשחק. המשחק אגב יתקיים ללא קהל, והסיבה לכך היא שהמגרש עובר שיפוצים נרחבים שכוללים גם את היציעים, דבר שלא יאפשר הכנסת קהל למגרש.

בשבועות האחרונים עבר המגרש שיפוצים שכללו בין היתר החלפת תאורה, הסרת כל הגדרות, פתיחה של עוד 10 שערי ירידה למגרש ושינויים נוספים שדרשה אופ"א. המשחק הראשון באצטדיון טדי יתקיים כבר ב-4 לאוגוסט במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפר-סבא כששלושה ימים לאחר מכן יתקיים משחק ליגת האלופות מול קופנהגן הדנית.

קופנהאגן עוד לא חזרה מהפגרה (לארס האווסטאד, דנמרק)

המשחק השני בליגה הדנית הגיע לסטאלה סולבקן יחד עם בונוס בלתי רצוי של שאלות נוקבות. המאמן הנורווגי של פ.צ. קופנהאגן לא צריך להיות מוטרד יותר מדי מכך שלקבוצה שלו יש נקודה אחת לאחר שני משחקי ליגה - האלופה כבר חזרה ממצבים קשים יותר. מה שמדיר שינה מעיניו של סולבקן זאת איכות הביצוע, או אם להיות מדויקים יותר - היעדרו המוחלט. רק שער של הבלם ברנה האנגלאנד בדקה ה-75 הציל לקופנהאגן את המשחק, שהסתיים ב-1:1. "ביכולת הנוכחית איננו מוכנים למפגש מול בית"ר ירושלים", אמר באכזבה סולבקן בסיום המשחק.

אז מדוע קבוצה שניצחה אשתקד את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים של ליגת האלופות לא מזכירה במאומה את "המועדון הסקנדינווי הטוב ביותר", כפי שהוגדרה פ.צ. קופנהאגן במהלך השנה שעברה. אז ככה, את איכות המשחק ניתן כעת להגדיר כשני כוכבים בסולם של חמישה. לקבוצה של סולבקן בפירוש חסרה עוצמה התקפית ומשום מה גם המהירות, בהשוואה לעונה הקודמת, ירדה פלאים. הדברים מתייחסים בעיקר לשני החלוצים שפתחו אתמול מול אלבורג - נורדסטאנד הצעיר, שהצטרף לקבוצה רק העונה, והשבדי הוותיק, מרקוס אלבק. לרשות המנג'ר עומד גם הברזילאי איילטון, אך לא ברור אם לאחרון תהיה דריסת רגל במשחק מול הקבוצה הישראלית. עושה רושם שהאלופה הדנית עוד לא חזרה מהפגרה.

משחק הליגה אתמול הוליד סימני שאלה גדולים סביב כושרם של שחקני המפתח, הקפטן מיכאל גראוגאט והקשר ההתקפי יספר גרונקייר, אולי השחקן המשמעותי ביותר בסגל. את 11 השחקנים שסולבקן בחר להעלות מול אלבורג, הוא מתכוון לשתף גם במשחק מול בית"ר ירושלים, כך שהדאגות של המנג'ר צריכות להיות כפולות ומכופלות.

לא עיתונאים, לא אנשי מקצוע וגם לא סולבקן עצמו מאמינים כי קופנהאגן תצליח לשדרג דרסטית את איכות משחקה. ספק אם מאמן בית"ר, יצחק שום, יוכל להסיק מסקנות כלשהן מהמפגש הליגה הקרוב מול אארהוס, אותה אמורה האלופה להביס ללא בעיות. מבחינת התקשורת הדנית בית"ר עדיין תעלומה מוחלטת, אבל כנראה שגם סולבקן לא יודע הרבה על יריבתו בשבוע הבא. אופטימיות זאת לא מלה חזקה בקופנהאגן, חמישה ימים לפני המשחק הגורלי.

עדכון ראשון: 20:15, 25/07/07
עדכון אחרון: 07:30, 26/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully