וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם עוזרים ליאנקיז

25.7.2007 / 17:15

ניו יורק ניצחה בקנזס סיטי, והסתייעה בנצחונות של בוסטון, הוייט סוקס וטקסס. בולטימור הצדיעה לריפקן, ביג'יו הודיע על פרישה בתום העונה

קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 9:4

היאנקיז נראים טוב, ואמנם בוסטון מנצחת, אבל תוצאות הלילה עזרו לניו יורק. למה? כי דטרויט הפסידה בדאבל הדר, קליבלנד נוצחה (על ידי בוסטון), גם סיאטל קיבלה בראש בדאבל הדר והקרב על הויילד קארד מתהדק. כעת ניו יורק רחוקה 4.5 משחקים בלבד מקליבלנד, שתופסת את הפוזיציה הראשונה במלחמת הויילד קארד.

צ'ין מינג וונג רשם ניצחון מספר 11 (תזכרו - הבן אדם התחיל את העונה חודש וחצי אחרי שנפתחה), והיאנקיז ביצעו עבודה מהירה על סקוט אלרטון, אחד המגישים הגרועים ביותר אי פעם בתולדות האנושות מימי המזוזואיקון. ניו יורק ניצחה 10 מ-12 משחקיה האחרונים.


קליבלנד - בוסטון 1:0

דיי-סקי מאטסוזקה! כוח! סי סי סבאתיה הגיש שבעה וניטרל שבעה, אבל נכנע ליכולת עילאית של היפני עם שבעה וחמישה, ולסגירה הרמטית של ג'ונתן פפלבון. מייק לואל חבט ל-RBI סינגל שנבע משגיאה של הרוקי בן פרנסיסקו באינינג הרביעי והכניס את הריצה היחידה במשחק הביתה. הרד סוקס עדיין אוחזים ביתרון 7.5 משחקים על ניו יורק.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 3:5
שיקגו וייט סוקס - דטרויט 7:8

זו לא בדיוק העונה של הגרביים, אבל בשני משחקים הם תקעו מקל עמוק בגלגלי הטייגרס. במשחק הראשון הגיש חאווייר ואסקז שמונה אינינגים, טיגן שמונה חובטים וניצח את ג'רמי בונדרמן שמנגד. פול קונרקו וג'וש פילדס חבטו להומרים לשיקגו, קרטיס גרנדרסון ואיבאן רודריגז עם הומרים לטייגרס. בובי "חובב הלאפות" ג'נקס עם השמירה.

גם למשחק השני עלה בובי "תנו לי 19 צלחות חומוס ועוד שלושה מגשי פיצה" ג'נקס ושמר בהצלחה, כשיתרון 1:7 לא הספיק לטייגרס. סינגל של איי ג'יי פיירזינסקי הכניס את הריצה המנצחת הביתה באינינג השמיני, במהפך שהחל בשישי. טאד איגוצ'י, ג'ים תומה ורוב מקוויאק עם הומרים לשיקגו, מייק הסמן עם אחד לדטרויט. זאק מיינר עם ההפסד.


טקסס - סיאטל 1:2
טקסס - סיאטל 3:4

מגיש אחד ששומר פעמיים בדאבל הדר זה עניין לא נדיר בכלל, שניים באותו יום זו כבר היסטוריה (נברנו במנועי החיפוש, לא מצאנו אזכור. אם מישהו יאיר את עינינו מתי זה קרה - יבורך). אריק גאנייה שמר היטב על הניצחון הראשון העונה של ג'ון ריינקר, שהגיש שבעה וארבעה, כשהוא מנצח את ריאן פייראבנד והמארינרס.

אחר כך גאנייה שמר שוב, הפעם על נצחונו של סי ג'יי ווילסון - 3:4. גם לג'נקס וגם לגאנייה הייתה זו שמירה כפולה ראשונה בקריירה, כשבכל אחת משמירותיו עלה החובט הראשון לבסיס ושלושת הבאים סולקו. המארינרס בתקופה מזעזעת, הריינג'רס בתקופה טובה.


בולטימור - טמפה ביי 0:3

המשחק עצמו, שבו דניאל קבררה הגיש שבעה אינינגים מוצלחים וסקוט קאזמיר נוצח, היה החלק הפחות חשוב. מה שהיה חשוב הוא החגיגה שערכו האוריולס לקאל ריפקן ג'וניור, רגע לפני הצגתו בהיכל התהילה בקופרסטאון, ניו יורק, במעמד גדולי שחקני העבר שלהם. "היו לי פה 21 שנים נפלאות והייתי שמח להעניק לכם עוד 21 שנים כאלה", אמר ריפקן הנרגש.


טורונטו - מינסוטה 0:7

ורנון וולס חבט להומר והכניס ארבעה רצים הביתה, כשבצד של ההגשה תפר דסטין מקגאוון (שמור על יציבות, ילד) את הטווינס עם 7.1 אינינגים וחמישה טיגונים. שבעה וחמישה לסקוט בייקר בהפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 4:3

נו, קצת נחת לאייז בתקופה לא טובה. טראוויס באק חבט להומר והכניס שלושה ריביז, לני דינארדו הגיש 6.2 אינינגים טובים ואלן אמברי שמר בפעם ה-11 העונה, רגע לפני החזרה של הקלוזר הרגיל, יוסטון סטריט. למרות עוד הופעה משובחת, רשם קלווים אסקובר את ההפסד לאחר שהרשה שלוש ריצות חובה בשבעה אינינגים של עבודה.

NL: מיין, בהגשה ובהתקפה

ניו יורק מטס - פיטסבורג 4:8

ג'ון מיין ממשיך להכיש כמו כריש, כשהפעם לא הסתפק בהופעה דומיננטית על הגבעה, אלא רשם הומראן. מיין יירט שבעה חובטים בשבעה אינינגים מצוינים של עבודה, כשעל הדרך הוא יורה לייזר על הראש של איאן סנל באינינג הרביעי. "ג'ון פשוט משתפר ממשחק למשחק", אמר המאמן, ווילי רנדולף. הומר גם ללסטינגס מילדג' בניו יורק.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 7:5

המחבט הגדול של בארי בונדס שוב נדם , ביום ההולדת ה-43 שלו. אדגר רנטריה רשם שתי חבטות ושלושה ריביז, כשהחבטה השניה שלו, דאבל בן שתי ריצות באינינג ה-13, הקנתה את הניצחון לברייבס. באד זליג, קומישינר ה-MLB, אמר שינסה להיות נוכח במשחקים הקרובים של הג'איינטס כדי לכבד את השיא החדש של בונדס. בוב וויקמן שבר שמירה לטים הדסון אחרי הופעה איכותית של 8.2 אינינגים, פטר מוילאן זכה בניצחון ו-וויל לדזמה בשמירה. הפסד לג'ונתן סאנצ'ז, הומר לצ'יפר ג'ונס באטלנטה.


יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 4:7

קרייג ביג'יו הודיע על פרישה בתום העונה, ולא לקח לו הרבה זמן כדי לתת לעצמו מתנה. ביג'יו חבט לגראנד סלאם באינינג השישי, בדיוק בזמן בשביל ג'ייסון ג'נינגס כדי לקבל ניצחון. "זה היה יום עמוס באמוציות", אמר ביג'יו, "אחרי כל מה שעבר עליי העונה, אני בטוח שאמות מוקדם". בראד לידג' עם שמירה מספר 4, מארק הנדריקסון עם ההפסד. האקס אסטרו ג'ף קנט חבט להומר בדודג'רס.


קולורדו - סן דייגו 5:3

כריס יאנג הגיש רק שני אינינגים ויצא עם פגיעה בשרירי הבטן, אבל המחליפים דאגו לניצחון על הרוקיז, לקטיעת הפאנק שבו הייתה הקבוצה ולצמצום הפיגור מהדודג'רס למשחק אחד. אדריאן גונזאלס חבט לריצת היתרון באינינג השמיני, הפאדרס הוסיפו עוד ריצה וטרבור הופמן שמר בהצלחה על הניצחון של הית' בל, שאיבד את היתרון קודם לכן. הומר למייק קמרון בסן דייגו, הפסד לרמון רמירז.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 4:3

קרלוס זמבראנו קצר את הניצחון ה-13 שלו העונה, הכי הרבה בין מגישי ה-NL, כשהגיש 6.1 אינינגים וטיגן חמישה חובטים, והקאביז דאגו לנצח את סט. לואיס למרות שמירה עגומה של ריאן דמפסטר, שכמעט איבד את היתרון. קיפ וולס רשם את ההפסד, כריס קרפנטר, האס של סט. לואיס, עבר ניתוח במרפקו ומושבת לשנה הקרובה.


פילדלפיה - וושינגטון 3:4

הפיליז לא מוותרים בקלות על בית המזרח, כשארון רוואנד משווה את התוצאה ובאינינג השמיני חובט את הומר הניצחון. הומר גם לג'ימי רולינס, ניצחון לריאן מדסון, שמירה לאנטוניו אלפונסקה והפסד ללואיס אייאלה.


סינסינטי - מילווקי 5:3

הברוורס לא נתנו לקאבס להתקרב, כששלוש ריצות באינינג ברביעי עשו את מרבית ההבדל. יובאני גייארדו עם הניצחון אחרי 6.2 אינינגים מוצלחים, פרנסיסקו קורדרו עם שמירה מוצלחת, ה-32 שלו העונה. מאט בלייל רשם את ההפסד.


אריזונה - פלורידה 3:9

שבעה וחמישה לליבאן הרננדז והומר לאורלנדו הדסון באריזונה. יום טוב לדני אוגלה על הצלחת עם שני הומרים בפלורידה, אבל סרג'יו מיטרה צלח שלושה אינינגים בלבד ונוצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully