וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן כאן, גזל עדיין לא

לי בוץ

25.7.2007 / 15:45

ז'אן מחזיק בהצעות מאירופה אבל יישאר בקרית שלום, המחלוקת הכספית עם גזל טרם נפתרה. אין התפתחות בגזרת חדד ובאנגורה

קשר מכבי חיפה בשנתיים האחרונות, רביד גזל, אמור היה לחתום היום (רביעי) על חוזה לעונה במכבי תל אביב, אולם כרגע המו"מ בין הצדדים תקוע עקב פערים כספיים. כזכור, גזל דורש חוזה של 100 אלף דולר 'פיקס', כלומר שהוא ירוויח את הכסף בלי קשר לדקות המשחק אותן הוא יקבל, בעוד שמכבי מוכנה לשלם לו 80 אלף דולר, כש-85 אחוזים מהם הינם שכר קבוע והיתר מענקים ופרמיות. בסביבתו של השחקן טוענים כי גזל מאוד רוצה להגיע למכבי תל אביב, אך לא בכל מחיר, וייתכן ובסופו של דבר הוא יגיע להפועל כפר סבא, שמעוניינת אף היא בשירותיו.

בגזרת רודי חדד וסם באנגורה עדיין אין התפתחויות משמעותיות, כשבמכבי ממשיכים להעריך כי השניים יגיעו בסופו של דבר לקרית שלום. שני שמות נוספים שנמצאים על הכוונת של הצוות המקצועי הינם של הישראלים שלומי ארבייטמן ועידן סרור, כשהבעיה היא שהשניים עדיין תחת חוזה בקבוצותיהם.

ליאור ז'אן, שמחזיק בהצעות ממספר קבוצות באירופה, לאחר שהרשים באליפות אירופה עד גיל 21 עם הנבחרת הצעירה של ישראל, צפוי להאריך את חוזהו במכבי תל אביב. ז'אן, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה, שוחח עם הצוות המקצועי שהבהיר לו כי הוא יזכה לשיפור במעמדו בעונה הנוכחית, ומאחר שנותרו ארבעה חודשים לשחרורו משירות חובה בצה"ל, נראה כי הקשר יישאר בסופו של דבר בצהוב.

ז'אן, שכזכור, ייחשב כשחקן חופשי בסוף החודש לאחר שהוכח כי הוא חתם על חוזהו לחמש שנים במכבי תל אביב בעת שהיה קטין, צפוי לחתום על החוזה המחודש בתוך מספר ימים, בו יוכנס סעיף שיאפשר לו לצאת לחו"ל כבר בינואר במידה ולא יזכה לדקות משחק.

הבוקר ערכו חלק משחקני הקבוצה אימון מיוחד, כשיתר שחקני הסגל זכו למנוחה. באימון השתתפו כעשרה שחקנים, ביניהם יוסי שבחון, אשר נעשים מאמצים רבים על מנת להכשירו למשחק הגומלין מול סנטה קולומה בשניים באוגוסט, ושחקני הרכש החדשים, שלא יוכלו ליטול חלק במשחק המדובר – יניב עזרן, עוז יפרח ודן רומן. אחר הצהריים יקיימו הצהובים אימון נוסף בהשתתפות כלל שחקני הסגל, פרט לאבי יחיאל הפצוע.

הערב תחל מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין של הקבוצה מול קולומה, כשבעקבות ההפסד המביש של הצהובים במשחק הראשון 1:0, החליטה הנהלת המועדון לבוא לקראת האוהדים והודיעה כי מחיר כרטיס לאוהדי מכבי תל אביב לשערים 10/11, 8, 2 ושער 13 יהיה עשרה שקלים בלבד. כמו כן, אוהדים אשר כבר רכשו מנוי לעונת המשחקים הבאה, ייכנסו חינם למשחק, שיחל בשעה 19:30, בעוד שכרטיס לתא המוזמנים בשער 1 יהיה 180 ש"ח, לא כולל עמלה.

מכירת הכרטיסים תחל, כאמור, הערב במשרדי הכרטיסים, כשהצהובים יוכלו לרכוש כרטיס גם במתחם האימונים בקרית שלום בשבוע הבא בימים שלישי ורביעי בין השעות 15:00-19:00. גם ביום המשחק תתקיים מכירה בקופות האצטדיון בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully