וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבו חתם באינטר

25.7.2007 / 13:13

המגן הרומני שהגיע מרומא עלה לנראזורי 16 מיליון יורו. אנדראולי עבר לרומא. אחיו הצעיר של קאקה מצטרף לסגל מילאן

כריסטיאן קיבו, שנע הקיץ בין ברצלונה, ריאל מדריד, והישארות ברומא, חתם באינטר תמורת 16 מיליון יורו, שהועברו לקבוצתו הקודמת רומא. בנוסף, העבירה אינטר לרומא את המגן מרקו אנדראולי. במסיבת עיתונאים חגיגית אמר היום (שישי) קיבו: "אני מגיע לאינטר וזו הזדמנות חיי".

אינטר יצאה בסופו של דבר המורווחת הגדולה מעיסקת קיבו, אחריו חיזרו גם ריאל מדריד וברצלונה. אלופת ספרד הציעה אפילו 18 מיליון יורו עבור הרומני, אלא שקיבו לא הגיעה איתה להסכמה לגבי תנאי שכרו.

קיבו צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו נגד מנצ'סטר יונייטד ביום רביעי הקרוב. קיבו, שישחק בחמש השנים הבאות בסן סירו, המריא לאנגליה כדי לחבור לחבריו החדשים שמשתתפים בטורניר האמירויות. "קיבו הוא בלם שיכול לשחק גם בצד שמאל, ואפילו כקשר. זה אלמנט חשוב מאוד עבורנו", אמר מאמן אינטר רוברטו מאנצ'יני, "היה משא ומתן קשה, אני שמח שלא נתנו לו לברוח. הוא חזק, צעיר ואפילו יודע לבעוט בעיטות חופשיות".

חדשות נוספות:

* ליברפול נענתה לדרישותיה של מנצ'סטר יונייטד בנוגע למגן שמאלי גבריאל היינצה, ומוכנה לשלם עבורו 6.8 מיליון ליש"ט, אך אלכס פרגוסון נחוש למכור את הארגנטינאי לקבוצה מליגה אחרת, ומאמן יובנטוס קלאודיו ראניירי האיץ את מאמציו להביאו לדלה אלפי. "כל עוד זה תלוי בי, היינצה לא ישחק בליברפול", הבהיר פרגי.

* בראיון למגזין פיפ"א אמר ג'יאנלואיג'י בופון כי הוא מעוניין לשחק כדורגל עד גיל 40, ולהופיע במדי הסקוואדרה אזורה גם במונדיאל 2018. "אני רק בן 28, אבל דינו זוף שיחק עד גיל מאוחר הרבה יותר", אמר השוער. "תמיד הערצתי את הנאמנות של זוף ליובה. לאחרונה איטליה שיחקה בגמר גביע העולם כל 12 שנה, אז אני מקווה להיות שם ב-2018".

* אחיו הקטן של קאקה, רודריגו לייטה - או דיגאו, כפי שהוא מעדיף שיקראו לו - הצטרף באופן רשמי לסגל של מילאן, והחל להתאמן עם אחיו הגדול ועם גיבור ילדותו פאולו מלדיני.

עדכון ראשון: 25/7, 13:13
עדכון אחרון: 27/7, 22:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully