וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצינו להשעות את ויק לארבעה משחקים"

25.7.2007 / 12:37

ארתור בלאנק, בעלי אטלנטה, מגלה כי הקבוצה רצתה לפעול נגד הקוורטרבק, אולם הקומישינר גודל עצר בעדה. קרטיס מרטין פורש

האם מייקל ויק ישחק באטלנטה פאלקונס, אפילו אם יאושר לו לשחק שם? ממש לא בטוח. הלילה (בין שלישי לרביעי) חשפו ראשי הקבוצה כי תכננו להשעות את השחקן לארבעה משחקים, עוד בטרם מנע ממנו קומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל, להגיע למחנה האימונים של הקבוצה. מי ששיכנע אותם לא להוציא את הענישה לפועל היה לא אחר מגודל עצמו.

"זוהי התנהגות מבהילה ומבישה", אמר בעלי הקבוצה, ארתור בלאנק. "זה לא האדם והשחקן שהכרתי בשש השנים האחרונות. לא מדובר פה במשחק פוטבול, מדובר פה בתהליך ארוך שיפריע לו להתרכז בכל דבר שהוא עושה".

גודל עצמו אמר מדוע העדיף לא לאשר לפאלקונס את העונש שהטילו על ויק: "אנו מסתכלים על העניין בטווח הארוך".

מרטין פורש, גם גלן

קרטיס מרטין, הרץ האחורי בן ה-34, ששיחק בניו אינגלנד פטריוטס ובניו יורק ג'טס והפך בה לאחד מגדולי הרצים בהיסטוריה של המועדון, פורש רשמית. מרטין, שלא שיחק בעונת 2006 בגלל פציעות, רשם עשר עונות רצופות של 1,000 יארד או יותר ויסיים את הקריירה עם 14,101 יארדים בריצה ו-70 גיחות לטאצ'דאון ב-168 משחקים בקריירה.

מוטב מאוחר מלעולם לא: טאריק גלן, התאקל ההתקפי המצוין של אינדיאנפוליס, פורש גם הוא. גלן בן ה-31, שלוש פעמים פרובולר, כבר רמז לשחקנים בפלייאוף האחרון כי הוא מתעתד לפרוש. מבחינת פייטון מאנינג והקולטס מדובר במכה לא קטנה, מכיוון שגלן שיתף פעולה עם מאנינג מיומו הראשון של הקוורטרבק בליגה, מלבד בשישה משחקים בעונת 2003 (ותודה לגולש יונייטס על ההארה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully