וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי עשוי לחזור לנתניה

מכבי חיפה רוצה להיפטר מהקונגולזי, ואחרי סולחה נראה שדרכו סלולה לקופסא. שחרורו של מסודי קשור לפשרה שינסה שחר להשיג עם אנדרסון

האם אלן מסודי יעזוב את קרית אליעזר ויצטרף למכבי נתניה? לפי המהלכים האחרונים בין קבוצתו הנוכחית, מכבי חיפה, לסגנית האלופה, נראה שמסודי עשוי לעזוב את הירוקים ולנחות כשחקן אצל ראובן עטר. מכבי חיפה רוצה להיפטר מהקשר הקונגולזי, ובעקבות הסולחה בין סוכן השחקן דדה חדד, למאמן נתניה ראובן עטר, דרכו של מסודי לקופסה הולכת ונסללת.

כזכור, חדד ועטר היו עד לא מזמן ביחסים קרובים, אך בשל מחלוקת על הבאת שחקנים לנתניה, חל קרע בין השניים. הבעלים של סגנית האלופה, דניאל יאמר, החליט לשים קץ לכך והזמין את דדה חדד לגרמניה, בהסכמתו של ראובן עטר. אמש (שני) השניים נפגשו ולאחר שיחה בארבע עיניים יושרו ההדורים. במהלך השיחה הציע חדד את עזרתו לעטר ואמר לו: "מכבי נתניה יקרה לי מאוד ואני עומד לרשותך בכל עת". נודע כי חדד הציע במהלך השיחה לעטר לשקול שוב את צירופו של אלן מסודי, והודיע שכסוכנו של השחקן, יעניק למאמן נתניה את כל העזרה שתדרש להבאתו.

הסולחה בין חדד לעטר מקרבת את מסודי לנתניה, אך בינתיים הקשר הקונגולזי צפוי להגיע רק מחר למחנה האימונים באוסטריה. בחיפה עושים מאמצים להחתים שחקן התקפה זר על חשבונו וגורם בקבוצה הודיע: "ברגע שתגיע הצעה, נשמח לשחרר את מסודי".

קרוסה צפוי לחתום, אנדרסון צפוי להתפשר

בקבוצה מאמינים שיוכלו לסכם עם הבלם הארגנטינאי דייגו קרוסה במהלך היממה הקרובה. אם קרוסה יחתום על חוזה, הוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה (נוסף על גוסטבו בוקולי, לוקאש סורמה, חאבייר דירסאו ואלן מסודי, ג'ובאני רוסו אינו נחשב כשחקן זר, א"י). בשלב זה, בחיפה מעריכים שיוכלו להגיע לפשרה עד תחילת העונה עם הקשר הברזילאי שאבייר אנדרסון. אם לא, השחקן "יוקפא" והמשא ומתן איתו יימשך במקביל לפתיחת הליגה.

העובדה שאנדרסון דורש את מלוא שכרו לשלוש שנים, כמליון דולר בסך הכל, עשויה לגרום לכך שהנשיא, יעקב שחר, לא יסכים "להשלים" את שכרו של מסודי בקבוצה אחרת, משום שהדבר יחרוג בצורה בלתי סבירה מהתקציב שהחליט שחר להעמיד בתחילת העונה. במילים אחרות, לדברי גורמים בחיפה, "אנדרסון עשוי לנגוס בתקציב של העונה הבאה". במקרה כזה, חיפה תסכים לשחרר את מסודי רק לקבוצה שתממן את מלוא שכרו.

רוסו, שהגיע למחנה באוסטריה, אמר למקורביו: "אני נוסע כדי לחתום במכבי חיפה ומקווה שהאוהדים יקבלו את זה". בחיפה סיפרו כי המאמן רוני לוי מאושר מהגעתו של השחקן ונראה מחויך במהלך האימונים.

הקבוצה תערוך במהלך המחנה ארבעה משחקי אימון לפחות. הערב תתמודד הקבוצה מול פלוישט מהליגה השניה ברומניה. ביום שישי תתמודד הקבוצה מול אנקרהגוצ'ו הטורקית, בשבת מול ווטפורד מאנגליה וביום שני מול אפולון לימאסול הקפריסאית.

השיחות עם שלומי ארבייטמן, בנוגע לשכרו בעונה הבאה, ימשכו לאחר המחנה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לקשר סעיף בחוזה המורה לקבוצה לפתוח עימו במשא ומתן מחודש מדי עונה. אם ארבייטמן ידרוש שכר שלא מקובל על ראשי חיפה, הצדדים יפנו לבורר.

החלוץ רוברטו קולאוטי יחזור לישראל מכיוון שאשתו, עלוית, ילדה בת. קולאוטי אמור להגיע כבר הלילה לישראל. שחרורו של הקשר לוקץ' סורמה הגיע וכעת הוא מוכרז באופן רשמי כשחקן מכבי חיפה. גם לו נולדה בת, אולם הוא החליט להישאר במחנה.

עדכון ראשון: 12:55, 24/07/07
עדכון אחרון: 17:15, 24/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully