וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מסיקה בדרך לנתניה

קשר מכבי ת"א הבין שמעמדו בקבוצה מתערער, והוא בדרך לחתימה במכבי נתניה, שהציעה לו חוזה ל-3 שנים. אופיר חיים שוב מתקרב לבאר שבע

ארז מסיקה, שחקנה של מכבי ת"א, בדרך לחתימה במכבי נתניה. על פי גורמים המעורים בפרטים, לשחקן הוגשה הצעה לחוזה לשלוש שנים בנתניה, שמעוניינת מאוד להחתימו.

השחקן, ששיחק בעבר במשך עונה במכבי נתניה בתקופתו של המאמן אורי מלמיליאן, מעוניין גם הוא לחזור למועדון, וזאת לאחר שהבין שמעמדו במכבי ת"א התערער לאחרונה.

כזכור, מסיקה, שגדל במכבי חיפה עד גיל נוער, לא עלה לקבוצת הבוגרים של חיפה, שיחק עונה אחת בהפועל חיפה ונראה היה שאינו מוצא את מקומו בליגת העל, אז הוחתם כשחקן סגל בנתניה. באותה עונה מיעט לשחק תחת פיקודו של אורי מילמיליאן, וכבש שער אחד בלבד.

שנה לאחר מכן ויתר מלמיליאן על שירותיו, למרות שהבעלים דאז אשר אלון ביקש להחתימו, ועבר למכבי ת"א, ואף היה שחקן הרכב קבוע לתקופה מסוימת. את רוב העונה שעברה בילה ביציעים בגלל פציעה ממושכת.

בימים הקרובים צפויות התפתחויות נוספת בנושא, ובקבוצה הנתנייתית ממתינים לחזרה ממחנה האימונים בגרמניה כדי לקדם את הנושא.

חיים שוב מתקרב לבאר שבע

לאחר שהושלמה עסקת רכישת הפועל באר שבע על ידי אלונה ברקת, אופציית אופיר חיים שוב חזרה לקבוצה מהלאומית, וביממה האחרונה הועבר מסר למקורביו של החלוץ: "אנחנו רוצים אותך, ועליך להחליט. ההצעה שלנו בעינה עומדת".

חיים, המצוי עם מכבי נתניה במחנה אימונים בגרמניה, אמור להחליט האם הוא מקבל את ההצעה או שנשאר בנתניה. בכל אופן, חיים, החתום לשנתיים נוספות בנתניה, צפוי לקבל סירוב מהקבוצה. נתניה כבר הודיעה: "אופיר חיים הוא שחקן של מכבי נתניה, והנושא אינו עומד לדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully