וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה שווה לחכות בשביל קבלת פנים כזו"

אסף שקד

25.7.2007 / 7:15

מירוסביץ' התקבל בנתב"ג על ידי עשרות אוהדי בית"ר, עימות אלים בין האוהדים לכוחות הביטחון. רומולו חתם, יוכל לשחק בקופנהאגן

הקשר הצ'יליאני מילובאן מירוסביץ' נחת היום (רביעי) לפנות בוקר בנמל התעופה בן גוריון, לקראת הצטרפותו מחדש לבית"ר ירושלים. כצפוי, מירוסביץ' פגש באולם הנוסעים עשרות אוהדי הקבוצה, אשר ערכו לו קבלת פנים חמה, הקיפו אותו, הניפו אותו על הכתפיים ושרו לו שירי עידוד.

שניות לפני יציאתו לאולם מקבלי הפנים אירעה תקרית אלימה, כאשר כמה אנשי ביטחון של נמל התעופה התעמתו עם אחד מאוהדי הקבוצה, היכו אותו וגררו אותו על הרצפה לחדר החקירות, שם הוחזק במשך מספר שעות עד לשחרורו. לטענת המשטרה, האוהדים צעקו קריאות גזעניות לעבר נוסעים ערבים באולם הקבלה.

אל שדה התעופה הגיעו גם שני שחקני הקבוצה, גל אלברמן וכריסטיאן אלבארז, על מנת לקבל את פניו של מירוסביץ', שנראה נרגש מאוד לאור המחווה מצד האוהדים ומצד חבריו. "התרגשתי מאוד היום ממה שהאוהדים עשו בשבילי", אמר מירוסביץ', "אני מכיר את האוהדים של בית"ר אבל אף פעם לא חשבתי שיגיעו כל כך הרבה אוהדים לראות אותי כשאני חוזר לכאן. עברתי חודש לא קל, שבמהלכו המשא ומתן עם בית"ר ידע עליות ומורדות, אבל הנה אני כאן בישראל, ובאתי לבית"ר כדי לעזור לה, גם מול קופנהאגן וגם בליגה".

"שמרתי על כושר גופני בצ'ילה, אבל חסר לי מאוד המגע עם הכדור", אמר הצ'יליאני, "אני מודע לזה שלא אשחק בהרכב במשחקים הקרובים, אבל בכל אימון מעכשיו אתן את המקסימום על מנת להילחם על המקום בהרכב".

רומולו חתם, הסגל הושלם

מיד לאחר נחיתתו שוחח השחקן עם נציגים של בית"ר, שדרשו ממנו לזרז את הליכי שליחת טופס השחרור שלו כדי לאפשר את רישומו למשחק מול קופנהאגן. השחקן שוחח עם סוכנו, פרננדו פיליסביץ', שהרגיע את השחקן והבטיח שעד היום בצהריים יגיעו כל המסמכים הדרושים. מירוסביץ' אמור לערוך היום בשעה 16:30 את האימון הראשון שלו העונה במדי בית"ר, אך זה יקרה רק לאחר שיחתום על החוזה ולא לפני כן.

אמש סוכמו כל הפרטים עם החלוץ הברזילאי אנטולינו רומולו, והיום חתם השחקן סופית בקבוצה, לאחר שעבר בדיקת MRI מיוחדת לאור מספר פציעות מהן סבל בעבר. רומול צפוי לערוך אימון בכורה במדי בית"ר בשעה 16:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully