וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי נבחרת ישראל ישודרו בערוץ 1

25.7.2007 / 0:23

הערוץ הממלכתי ישדר את משחקי נבחרות הגברים והנשים, כמו גם את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה. החלה מכירת הכרטיסים למשחקים

איגוד הכדורסל ורשות השידור הגיעו הערב (שלישי) לסיכום עקרוני לפיו ישודרו בערוץ 1 משחקי נבחרות הכדורסל, של הגברים והנשים כאחד, במסגרת טורניר ההזדמנות השנייה של אליפות אירופה.

ההסכם כולל גם את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה ותוקפו הוא לעונת המשחקים הקרובה. בימים אלה החלה מכירת הכרטיסים לקראת משחקי נבחרת הגברים, שיתקיימו בחודש הבא בהיכל נוקיה. הנבחרת תארח ב-11 באוגוסט בשעה 21:00 את אוקראינה, ב-15 באוגוסט בשעה 19:00 את בלגיה, וב-18 באוגוסט בשעה 21:00 את דנמרק.

מכירת הכרטיסים החלה במשרדי "לאן" והיא נערכת גם באמצעות אתר האינטרנט של המשרד. באיגוד הוחלט להנפיק כרטיסים במחירים נמוכים על מנת למלא את ההיכל. מאמן הנבחרת צביקה שרף התייחס לכך הערב ואמר: "המחירים שווים לכל נפש, חשוב שההיכל יהיה מלא. כל מי שנבחרת ישראל חשובה לו חייב לבוא ולעודד, ולא לשבת בבית ורק להגיד שהנבחרת חשובה, כי אנחנו צריכים להרגיש את זה בשטח".

המחירים: מרכז תחתון שערים 2,3,8,9 - 200 ¤ (מנוי לשלושת המשחקים), צד תחתון שערים 1,4,7,10 - 150 ¤ (מנוי לשלושת המשחקים), מאחורי הסל תחתון שערים 6,12 - 100 ¤ (מנוי לשלושת המשחקים).

באיגוד גם יצאו במבצע מכירת כרטיסים לאגודות והקבוצות הרשומות באיגוד, ולקבוצות מאורגנות ו-ועדי עובדים, שיוכלו לרכוש כרטיסי מנוי במחירים שינועו בין 80 ל-160 ¤ לשלושת משחקי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully