וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדד ובאנגורה מתקרבים למכבי ת"א

לי בוץ

25.7.2007 / 0:48

קשרה היהודי של פ.ס.ז וחלוץ נבחרת גינאה צפויים לחתום בימים הקרובים, כמו גם רביד גזל. אבי יחיאל מחלים מניתוח במיניסקוס

שחקני מכבי ת"א זכו אתמול (שלישי) ליום חופשי מהאימונים בעקבות תשעה באב, והיום ימשיכו בהכנות למשחק הגומלין מול סנטה קולומה, שיתקיים בבלומפילד בשניים באוגוסט. בקבוצה עושים מאמצים רבים על מנת להכשיר למשחק את הקשר יוסי שבחון, שמחלים מפציעה טורדנית בברכו, ולאחרונה חזר לערוך אימונים מלאים עם יתר חבריו לקבוצה.

הבלם אבי יחיאל, אשר עבר ניתוח במיניסקוס לפני כשבועיים, החל אמש את תהליך השיקום בעזרת פיזיותרפיסט הקבוצה עידו דנה. תהליך השיקום כולל בשלב זה בעיקר תרגילי פיזיותרפיה, כשבעוד מספר שבועות תערך הערכת מצב מחודשת לגבי קצב ההחלמה והמשך הטיפול הדרוש.

קשר מכבי חיפה בשנתיים האחרונות, רביד גזל, צפוי לחתום לעונה אחת בקרית שלום, זאת לאחר שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה והצדדים העדיפו לחכות עם החתימה הסופית עד לאחר תשעה באב. בנוסף, בקבוצה ימשיכו במו"מ מול הקשר היהודי של פריז סן ז'רמן, רודי חדד, וחלוץ נבחרת גינאה, סם באנגורה, שצפויים אף הם לחתום על חוזה בימים הקרובים.

במקביל, הצוות המקצועי של מכבי ממשיך לעקוב אחר כשרונות צעירים, ולאחר שתי ההחתמות של הכשרונות הצעירים, דודו ביטון ואוראל אדרי, השם הבא שנמצא על הכוונת הצהובה הוא של בלם נס טוברוק ונבחרת נוער ב', מור דהאן. דהאן, שהוקפץ השבוע לנבחרת נוער א' ויטוס עמה בשבוע הבא לטורניר משחקים בצפון אירלנד, מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל. מי שכבר פנתה אל הבלם הצעיר היא הפועל כפ"ס, שהגישה לו הצעה לבוא ולהתאמן בשורותיה, אולם נכון לעכשיו טוברוק מסרבת לשחררו וזאת מחשש שלאחר עזיבתם של דודו ביטון וחן עזרא, הקבוצה לא תשרוד בליגה הראשונה לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully