וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין ממשיך לכבוש

לי בוץ

24.7.2007 / 22:43

החלוץ הבקיע במשחק הניצחון 0:2 על אולימפיאקוס ניקוסיה. הפועל ת"א ישחקו משחק נוסף מול פלימות' בטרם יחזרו ארצה בשבת

הפועל ת"א השיגה הערב (שלישי) את נצחונה הראשון במהלך מחנה האימונים באוסטריה, כשגברה 0:2 על אולימפיאקוס ניקוסיה משערים של ליאור אסולין ועדי סבג. המאמן גיא לוזון ערך שינוי כפוי אחד בהרכב שהפסיד לפני יומיים לכוכב האדום בלגראד 2:1, כשביברס נאתכו הצעיר פתח במקומו של ראובן עובד הפצוע.

בחוד המשיך ליאור אסולין לשחק כחלוץ בודד, כשבמרכז הגנה קיבלו את הקרדיט פעם נוספת רמי דואני וגבריאל דוס סנטוס. טל חן, שלא התאמן אתמול, נכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה. ושיחק כחצי שעה. מי שממשיך להפגין יכולת טובה הוא חלוץ הרכש, ליאור אסולין, שכבש במשחק האימון השני ברציפות, הפעם בדקה ה-38 לאחר בישול של ואליד באדיר. את השער השני לזכות האדומים הבקיע עדי סבג הצעיר בדקה ה-88 מבישול של נאתכו, שהיה אף הוא אחד המצטיינים על המגרש.

הרכב הפועל ת"א: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי (גל שיש, 63), גבריאל דוס סנטוס (עמאר מנצור, 65), רמי דואני (טל חן, 63), דני בונדר, וואליד באדיר (עדי סבג, 70), מזואה אנסומבו (איתי אלקסלסי, 65), אבדג'י, ביברס נאתכו, ברוך דגו (קובי סוויסה, 62), ליאור אסולין. ביום חמישי תערוך הקבוצה את משחק האימון האחרון שלה מול פלימות' האנגלית, ותחזור לארץ ביום שבת הקרוב.

הקשר שי אבוטבול, שסובל מפציעה טורדנית בקרסול עוד מהעונה שעברה, עזב את מחנה האימונים של הקבוצה ויצא לבלגיה, שם הוא יעבור סדרת טיפולים אצל פרופסור מרטנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully