וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תתנו למאמן עירק את הכבוד המגיע לו

24.7.2007 / 12:40

ז'ורבאן ויירה הטיח האשמות במארגני אליפות אסיה משום שנבחרתו עוכבה כ-6 שעות: "לא מדובר בתיירים, אלא בנבחרת של חצי גמר"

עירק של היום היא מדינה במלחמה, וכנראה שהלך הרוח בארץ נהרות פרת וחידקל משפיע על מאמן נבחרתה, ז'ורבאן ויירה. הברזילאי נשא היום (שלישי) נאום תוכחה זועם נגד קונפדרציית הכדורגל של אסיה (AFC), אחרי שנבחרתו עוכבה במשך שש שעות לפני שהורשתה להיכנס לבית המלון בקואלה לומפור, מלזיה, שם היא אמורה לקיים את משחק חצי גמר אליפות אסיה נגד דרום קוריאה.

"התחרות הזו מאורגנת ברמה גבוהה וטעויות כאלה לא אמורות להתרחש", פתח ויירה את מסיבת העיתונאים, "זה טורניר ששני רק לגביע העולם, ולקופה אמריקה. זה רע מאוד, לא מדובר פה בקבוצת תיירים, אלא בנבחרת של חצי גמר אליפות אסיה".

ויירה המשיך להטיח ביקורת כלפי המארגנים, שמקיימים את הטורניר בארבע מדינות שונות. "כשהגענו למלון הוא היה מאויש בנבחרת אירן, שכבר סיימה את התחרות. צריכה להיות קדימות לנבחרות שמשחקות. נאלצנו לחכות 4 שעות עד שהם פינו לנו 8 חדרים ל-31 אנשים". כאילו שחסר דם רע בין אירן לעירק.

"בשל כל הבזיון התחלנו את האימון ב-21:00 בערב, ואכלנו ארוחת ערב ב-1:00 לפנות בוקר. לפני שהמראנו מתאילנד אנשי ה-AFC אמרו לנו שאם אנו מנצחים את המשחק ביום א', אין להם מלון בשבילנו. הבנו את המצב כשהם התחייבו לחדרים, אבל בסוף חיכינו 6 שעות. אני חושב שלקוריאה יש עכשיו יתרון עלינו".

נו, ויירה, אתה חושב שמישהו יקבל את זה כתירוץ אם נבחרת עירק תפסיד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully