וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לא פה בגלל אשתי

24.7.2007 / 14:24

איציק אוחנון מסביר למה לא הופיע לאימוני הנבחרת ("נאלצתי להיות עם אשתי"), ומתכונן למעבר ללובן מבלגיה: "רציתי לשנות אוירה"

לפני כשבוע חתם איציק אוחנון לשנתיים בלובן הבלגית. אלא שלא ההצטרפות אל השוק האירופי היא שהעלתה אותו לכותרות, אלא היותו השחקן הישראלי היחיד שלא התייצב לאימוני נבחרת ישראל, חרף הזימון שלו על ידי המאמן הלאומי צביקה שרף. בראיון לאתר מנהלת הליגה סיפר אוחנון על מניעיו.

"אני מצטער מאוד שלא יכולתי לנסות ולהשתתף בקמפיין הנבחרת, למרות שרציתי מאוד. לצערי נאלצתי להעדיף להיות עם אישתי, שהיתה צריכה אותי איתה בגלל סיבות אישיות", אומר אוחנון. "זה לא משהו שתכננתי, וטסתי לכאן בהתראה של יום וחצי בערך, ממש ימים ספורים לפני שהנבחרת הייתה אמורה להתחיל להתאמן".

על הדרך בו נתפסה אי ההגעה שלו לאימונים אומר אוחנון: "זה לא היה נעים מבחינתי והתפתח לכל מיני כיוונים אליהם זה לא היה צריך להגיע. אני לא יודע אם הייתה שם אי הבנה או משהו אחר, אבל הבהרתי את הדברים ואני מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. אני רוצה לאחל לנבחרת הרבה בהצלחה".

אחרי עונת ספסול בהפועל ירושלים, ועונה מוצלחת יותר בעירוני רמת גן, יסע אוחנון לשחק בלובן הבלגית, תחת המאמן הישראלי יעקב ג'ינו. "רציתי לשנות קצת אווירה, לשחק במקום אחר, שונה. החלטתי ללכת על זה למרות שאני יודע שיש סיכוי שהקבוצה תשחק בליגה השנייה בבלגיה. כבר הרבה זמן אני רוצה לצאת לאירופה, והיה חשוב לי לצאת למקום טוב במערב אירופה ולא סתם מקום".

"שמעתי שלובן היא עיר יפהפייה, ולקבוצת הכדורסל יש קהל מדהים שתומך בקבוצה ומלווה אותה לכל מקום. עדיין לא בטוח שנשחק בליגה השניה, אבל אם זה יקרה הקבוצה תהיה מספיק חזקה בכדי להיאבק על העלייה. חתמתי שם לשנתיים בתקווה שאם וכאשר היא כן תשחק בליגה הראשונה אני אהיה שם. הבנתי שחיי החברה שם נהדרים, וכמובן יש גם את עניין הקרבה לפריס ואמסטרדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully