וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפוף לבדיקות, רומולו יחתום בבית"ר

אסף שקד

24.7.2007 / 23:26

הירושלמים סיכמו עם קרוזיירו, ואם לא יהיו תקלות, החלוץ הברזילאי ישחק בבירה. מירוסביץ' נוחת בארץ, הגיע השחרור של טל מבולטון

בית"ר ירושלים סיכמה הערב (שלישי) עם קבוצתו של מרקוס אנטולי רומולו, קרוזיירו, ובשעות הלילה החלוץ יחתום על חוזה, בכפוף לבדיקות הרפואיות, ויצטרף מחר לאימון הקבוצה. "אני שמח מאוד שהדברים הסתדרו, ואני מחכה בקוצר רוח להצטרף לאימוני הקבוצה", אמר רמולו.

הברזילאי נחת אמש בישראל, קיבל את הידיעה כי המו"מ עם בית"ר על סף פיצוץ, אך בשעות הלילה חלה תפנית כאשר ראשי בית"ר שוחחו עם ראשי קרוזיירו והגיעו איתם להבנות חדשות. במהלך שעות הלילה נשלחה לברזיל טיוטת הסכם חדשה, והברזילאים מצידם הודיעו כי ישלחו את השחרור הבינלאומי מיד לאחר שהחוזה יחתם.

הקשר הצ'ילאני מילובאן מירוסביץ' צפוי לנחות הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל וכבר מחר לחתום על חוזה לעונה הקרובה ולהצטרף לאימונים. תחילה היה חשש כי השחקן לא יגיע בזמן לישראל בגלל בעיה במציאת כרטיסים וחשש לשביתה בנתב"ג, אך בסופו של דבר העניינים סודרו - הכרטיסים נמצאו והנחיתה תתבצע לפני פתיחת השביתה.

כבר ביום ראשון המריא השחקן לארגנטינה על מנת לקבל את טופס השחרור שלו מקבוצתו לשעבר ראסינג קלוב. לאחר שקיבל את השחרור שיאפשר לו לשחק בליגת האלופות, המריא השחקן לפריס ומשם יעלה על מטוס נוסף שינחת בתל אביב היום בשעה 1 בלילה. עם מירוסביץ' אגב, תגיע גם אשתו של כריסטיאן אלברז.

הקבוצה קיבלה מבולטון את השחרור הבינלאומי של הקשר עידן טל, והוא יכלל בסגל האלופה למשחקיה באירופה.

היום בשעה 18:00 תחזור הקבוצה להתאמן לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום חופשי מאימונים. גם השחקנים הצמים עקב תשעה באב יגיעו לאימון וצפויים להתאמן כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully