וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני חזר הביתה

24.7.2007 / 12:51

אחרי כמעט שנה שב ג'ון לסטר לרוטציה של הרד סוקס, וניצח את קליבלנד 2:6. היאנקיז ממשיכים במסע ההצלחות, הפאדרס מתפרקים

קליבלנד - בוסטון 6:2

ג'ון לסטר לא ראה את הגבעה במשך כמעט שנה, לאחר שבעונה שעברה נקטעה הקריירה הצעירה שלו בעקבות סרטן בבלוטות הלימפה. לסטר חזר להגיש בג'ייקובס פילד, טיגן שישה חובטים בשישה אינינגים וזכה בניצחון החשוב כל כך לבוסטון. "זה היה הלילה שלו והוא הפך אותו למיוחד", אמר המאמן, טרי פרנקונה. קוקו קריספ הלוהט סיפק ארבע חבטות, ג'ייק ווסטברוק עם ההפסד וגריידי סיזמור עם הומר לקליבלנד.


קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 9:2

ניו יורק ממשיכה להצליח ולשמור את בוסטון בצ'ק. רוג'ר קלמנס הגיש שבעה וטיגן שלושה בדרך לניצחון ה-351 שלו בקריירה, ואלכס רודריגז הפך לראשון העונה שמגיע ל-100 הכנסות רצים הביתה. הוא היה הראשון מאז מני רמירז ב-1999 שמגיע ל-100 ריביז בטרם חלפו 100 משחקי ליגה. מי היה האחרון ביאנקיז שעשה זאת? ג'ו דימאג'יו, ב-1937. הפסד לאודאליס פרז, הומר לרוס גלואד בקנזס סיטי.


טורונטו - מינסוטה 4:6

הופה, יוהאן סנטנה חטף בראש. האס של הטווינס ספג שלוש ריצות באינינג הראשון, כשפרנק תומאס מטגן אותו היטב עם שני הומרים ומגיע לטוטאל של 503 בקריירה, וגם ריד ג'ונסון ואלכס ריוס מגיעים רחוק. ג'סטין מורנו התותח ירה לשני הומרים כדי להעלות את מאזנו העונתי ל-28, טוריי האנטר חבט ל-21 שלו. ניצחון לשון מארקום, סנטנה צלח רק חמישה אינינגים בהפסד, שמירה לג'רמי אקארדו.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 9:6

קרטיס גרנדרסון חבט לסינגל בן שתי ריצות באינינג השביעי, שהעלה את הטייגרס ליתרון 6:7. לגרנדרסון היה יום מצוין של שלוש חבטות, הומר ושלושה ריביז. ג'ייסון גרילי זכה בניצחון, טוד ג'ונס עם שמירה מספר 27 העונה ומארק בהרלי עם ההפסד. בהרלי, אחרי תקופה טובה, הרשה 14 חבטות ונשאר יותר מדי זמן, כנראה משום שאוזי גיין לא ממש סומך על הבולפן המסריח שלו.


טקסס - סיאטל 7:8

סמי סוסה היה חוליית רצח של איש אחד מול המארינרס, כשטבח בהם ללא רחם עם הומר 603 בקריירה וחמישה ריביז. חמש ריצות באינינג החמישי הפרידו שוויון של 3:3, וניסיון חזרה של סיאטל באינינג התשיעי לא צלח. אריק גאנייה היה מזוויע והסגיר שלוש ריצות מהומר של ריצ'י סקסון, אבל בסופו של דבר סגר עניין. קווין מילווד זכה בניצחון, הוראסיו רמירז עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 12:6

ברטולו קולון צלח רק אינינג אחד, בו הרשה ארבע ריצות, ונפצע במרפקו, וכל שיכולים המלאכים לקוות הוא שיישאר על הספסל. מייק פיאצה סייע לאייז למנוע מהאיינג'לס לחזור עם הומר וארבעה ריביז, ומארק אליס הוסיף שני הומרים משלו. ג'ו קנדי עם הניצחון, מייק נאפולי עם הומר למלאכים.

הדודג'רס מנצחים פעמיים

קולורדו - סן דייגו 5:7

הפאדרס לא מצליחים להחזיק יתרון, כשמאט הולידיי ובראדלי הופ הפכו במו ידיהם פיגור 5:2 באינינג השמיני עם חמש ריצות. גרג מדוקס היה בדרך לניצחון מספר 341 בקריירה, לפני שהולידיי דפק הומר בן שלוש ריצות על סקוט ליינברינק והופ שלח לייזר על קליי מרדית' שהפך את התוצאה. טיילור בוכהולץ עם הניצחון, ליינברינק עם ההפסד ומנואל קורפאס עם השמירה.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 4:2

ג'ון סמולץ טיגן ארבעה חובטים בשבעה אינינגים, והשאיר את בארי בונדס עם עוד יום בלי הומר. בוב וויקמן שמר בפעם ה-17 העונה, מאט קיין עם הפסד מספר 12 העונה, אטלנטה רחוקה שלושה משחקים מהמטס.


יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 10:2

צ'אד בילינגסלי הלך את כל הדרך לראשונה בקריירה, עם תשעה ושישה, והדודג'רס הגדילו את הפער בפסגה לשני משחקים מסן דייגו. ג'יימס לוני חבט להומר על בריאן מוהלר, כריס סמפסון בצד המפסיד.


סינסינטי - מילווקי 1:2

לשם שינוי הגשת הרדס הופיעה למשחק, כשארון הראנג דופק חתיכת הופעה של עשרה אינינגים עם עשרה טיגונים ולמרות זאת לא הצליח לזכות בניצחון. חאבייר ולנטין חבט לסינגל המנצח באינינג ה-12, מידיו של גרנט בלפור. ג'רד ברטון עם הניצחון, שמונה ושבעה לכריס קפואנו במילווקי.


אריזונה - פלורידה 3:4

דונטרל וויליס הפסיד שישה משחקים ברציפות לפני המפגש הזה - ועכשיו זה כבר שבעה. וויליס הרשה הומר בן שתי ריצות לאורלנדו הדסון, שעשה את ההבדל באינינג השישי והפך את התוצאה. 6.2 אינינגים ושמונה טיגונים לדאג דייויס, חוזה ולוורדה עם שמירה מספר 31 העונה. מייק ג'ייקובס עם הומר למארלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully