וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההארה של אדריאנו

24.7.2007 / 12:54

הברזילאי שהתמכר לטיפה המרה חוזר לעצמו: "אני שמח, ועובד קשה כדי לזכות במקום בקבוצה ובלב האוהדים. הבטחתי לנהל חיים נורמליים"

"אני עובד קשה כדי לזכות במקום בקבוצה". את הדברים האלה לא אמר איזה שחקן צעיר, או רכש חדש, אלא שחקן אינטר, אדריאנו הברזילאי. "אני חייב לחזור לשחקן שהייתי לפני שנתיים", אמר החלוץ בראיון לתקשורת האיטלקית, "וכל מה שקרה לי בשנה האחרונה היה רע מאוד".

מות אביו של אדריאנו בקיץ 2004 החל את נפילתו של הענק השקט, שאף התמכר לטיפה המרה. "השיפור החשוב ביותר הוא שאני שמח, ועכשיו עלי לזכות מחדש בלב האוהדים. אני יודע מיהו אדריאנו האמיתי, שאוהב צחוקים ואווירה טובה. חשבתי על הבעיות שלי בשנה האחרונה במהלך החופשה שלי, הראשונה מזה 4 שנים".

אדריאנו יודע שהוא חייב רבות למאמן רוברטו מאנצ'יני ולבעלים מאסימו מוראטי, על הצ'אנס הנוסף שנתנו לו בקבוצה. "עבורם אני חייב להיות מקצוען ומפוקס. הבטחתי להם לנהל חיים נורמלים".

אדריאנו מודע לכך שמאבק החזרה שלו לכושר ולתדמית חיובית, יתנהל לא רק על הדשא, אלא גם במדיה. "קראתי ושמעתי את מה שנכתב עלי אשתקד בתקשורת, ולכן שתקתי. זה גרם לדיעה שלילית עלי. השנה אדבר יותר עם התקשורת, זה לא שאני לא אוהב את זה, אני פשוט ביישן".

אם כבר הזכרנו את אינטר, אז אלופת איטליה קיבלה הודעה כי גאנה החליטה לצרף לנבחרתה את חלוץ הנוער של הנראזורי, מריו באלוטלי באראווה. החלוץ בן ה0-16 נולד באיטליה, אך בשל היותו בן מהגרים לא זכה לאזרחות איטלקית, ונחשב לגנאי. אם מישהו בארץ המגף חשב לאזרח את הנער, יליד פאלרמו, הרי שההתאחדות הגנאית מבהירה כי לא תוותר עליו. "אנו מציעים לו את ההזדמנות ללמוד עם שחקנים גדולים כמו סטפן אפיה ומייקל אסיין", נאמר בהודעה הרשמית, "אנו מתכוננים למונדיאל 2010 ואנו רוצים שהוא ועוד מספר שחקנים יתמקדו במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully