וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ניצחה את קבוצת המשנה של ברטיסלבה

אופיר חיים וסבסטיאן רוזנטל הובילו את קבוצתם לניצחון 0:2 על הקבוצה הסלובקית. יאמר מבקש שיחזיקו אותו, פיירברג מסכימה

מכבי נתניה ערכה הערב (שלישי) משחק אימון מול קבוצת המשנה של סלובאן ברטיסלבה. קבוצתו של עטר ניצחה 2:0 משערים של אופיר חיים וסבסטיאן רוזנטל. בהרכבה של נתניה שיחק אדם וויר במקום דדין בן דיין הפצוע בעמדת המגן השמאלי. שתי הקבוצות תקיימנה משחק אימון נוסף ביניהן בהמשך השבוע.

אלכסנדר דוקיץ' שנטל חלק במשחק האימון, לא הרשים ושוחרר ממחנה האימונים. גם קשר הנבחרת הצעירה, מוחמד בלחסן, שהגיע בכלל כדי להיבחן לקבוצתו האחרת של דניאל יאמר, סנץ, לא הרשים ושוחרר גם הוא. לעומתם, סבסטיאן רוזנטל, לו חוזה עם סעיף המאפשר לנתניה לשחררו, קיבל הודעה מהנהלת הקבוצה כי יממשו את ההסכם מולו עד לסיום העונה. כזכור, נתניה הותירה לעצמה אפשרות לשחרר את רוזנטל במידה וזה לא ישיל עשרה קילוגרמים ממשקלו. רוזנטל השיל מספר קילוגרמים והערב, כאמור, כבש במשחק האימון וגילה שיפור שנתן חותם סופי על הישארותו בקבוצה.

המגן השמאלי דדי בן דיין, שנמצא תחת פיקוחם של אנשי הצוות המקצועי והרפואי, ערך אימון אישי עם מאמן הכושר. כזכור, בן דיין הפצוע לא התאמן עם הקבוצה בשלושת השבועות האחרונים, ועל פי דיווחי הצוות המקצועי המגן מדביק את הפער משאר חבריו בצורה מהירה. המגן צפוי לשוב לאימונים מלאים בקרוב, ולעמוד לרשות המאמן עטר במשחקים הקרובים.

המגן השמאלי טל מעבי, שהגיע באיחור של יממה לגרמניה, הצטרף לחבריו אמש (שני) והיום ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

"אני משקיע מיליונים, וזו התודה שאני מקבל?"

מחאותיהם ההולכות וגוברות של אוהדי מכבי נתניה כלפי אי חיזוק הקבוצה, כפי שהתבטאו לאחרונה בקללותיהם כלפי הצוות המקצועי והמאמן ראובן עטר, לא נעדרו מאוזניהם של ראשי הקבוצה. אותם אוהדים לא פסחו גם על נשיא המועדון, גיל לב, אבל עיקר טענותיהם הופנו כלפי הבעלים דניאל יאמר, שמזה כחודשיים שוהה בחו"ל במסגרת עסקיו הפרטיים.

לאותם קולות של אוהדים הצטרף לאחרונה חבר מועצת העיר וכוכב העבר של מכבי נתניה, ויקטור סרוסי, ששימש לפני כשנה בתפקיד ניהולי במועדון, בטרם העברתו לידיו של יאמר. סרוסי קרא לאוהדים, כנציגה של עיריית נתניה, שלא לרכוש מנויים, עד שהקבוצה תתחזק לדבריו, ומיאמר ביקש סרוסי להעמיד את הקבוצה למכירה. לדברי סרוסי ישנם שני משקיעים רצינים אשר מוכנים לקחת לידיהם את מכבי נתניה.

כל הדברים הללו העלו חשש גדול אצל ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, שיאמר יעזוב את הקבוצה. פיירברג שוחחה אמש (שני) עם יאמר ובין היתר אמרה לו: "עם כל הכבוד שיש לי לויקטור סרוסי, כחבר המועצה, הדברים שלו נאמרו דעתו האישית, שאינה מייצגת את עיריית נתניה, שאוהבת אותך ומעריכה אותך מאוד".

מרים פיירברג סיפרה למקורביה שיאמר נשמע בשיחה מדוכדך, והיא הרגישה צורך גדול לחזק את רוחו, ואף אמרה לו: "גם אני מרגישה לפעמים שלא מעריכים אותי ובא לי להתפוצץ, לעזוב את הכל וללכת לעבוד במגזר הפרטי, אולם כעבור רגע אני נזכרת שבעצם למעלה מ-80 אחוז מתושבי העיר בחרו בי, ולא אתן לקומץ לגרום לכך שאעזוב, ואז לחגוג".

"אני מתקשרת אליך ומבקשת ממך לא להישבר ולהיכנע לקומץ", הפצירה פיירברג בבעלים של נתניה, "כי עבור הרוב המכריע מקרב אוהדי נתניה אתה סוג של משיח".

"אני מודה לך על הדברים", השיב יאמר המעודד, "עוברים עלי ימים קשים לאחרונה. השקעתי 10 מיליון דולר רק בפרויקטים בעיר, מבלי שאדבר על כל הכספים שאני משקיע בנתניה, וזאת התודה שמגיעה לי?".

"יאמר תורם לשיפור רווחתם של תושבי המצוקה"

ההשקעה עליה מדבר יאמר היא בפרויקט הקשור לילדי בית ספר יסודי בעיר, שמרביתם עולים חדשים מאתיופיה. באמצעות תרומתו של יאמר מפעילה עיריית נתניה חוגים לאותם ילדים.
מנהלת בית הספר הודתה על הפעילות המבורכת, שמעניקה לילדים סוג של חלום להפוך יום אחד לכוכב במכבי נתניה. התלמידים הפסיקו להיעדר מהלימודים כפי שהיה בעבר, והישגיהם בלימודים שופרו. עקב הצלחת הפרויקט נוצרה מורת רוח בקרב בנות בית הספר משום שאינן משתתפות בו. יאמר, ששמע על כך, הגדיל את תרומתו ופתח מגמה שבה גם הבנות יוכלו להשתתף בפרויקט.

בעיריית נתניה אומרים הבוקר: "רבים מתושבי העיר אינם יודעים שמעבר להשקעות של דניאל יאמר במכבי נתניה, הנאמדות בעשרות מיליוני שקלים, יאמר תורם לפרוייקטים לשיפור רווחתם של רבים מתושבי המצוקה בעיר. העובדה שדווקא האיש הזה מותקף ומושמץ על ידי קומץ קטן, הביאה את ראש העיר מרים פיירברג בראש ובראשונה להביע בו תמיכה ולעודדו".

עדכון ראשון: 24.7 10:58
עדכון אחרון: 24.7 21:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully