וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מציג: המהפך

24.7.2007 / 12:45

מאמן צ'לסי רוצה השנה "להיות יותר רגוע, ולהציג משחק מהנה". מתחמם הקרב על גבי היינצה. קלייברט הוזמן למבחנים בשפילד וונסדיי

בזמן שההתקוטטות התקשורתית בין אלכס פרגוסון לרפא בניטז מתחילה להיראות בפתח על רקע הקרב על גבריאל היינצה, ז'וזה מוריניו דווקא לוקח כיוון אחר. המאמן הפורטוגלי של צ'לסי, בסוג של הצהרת "מה אני רוצה לעשות בשנה החדשה", התראיין ל'סאן' ואמר: "העונה אני רוצה להיות יותר רגוע. אני מה שאני, אבל באותו זמן אנשים מנצלים את האישיות שלי כדי ליצור דברים שלא קיימים. יש לי תדמית לא נכונה, אבל אני רוצה להשתנות.

"אני לא אחבק את ארסן ונגר כי הוא לא חבר קרוב שלי. הוא יכול להגיד עלי מה שהוא רוצה, אבל אני לא אהיה מוכן להגיב. החלטתי להתרכז בלעשות את העבודה שלי וזהו".

מוריניו הוסיף שהוא מאושר בצ'לסי ורואה את עצמו בקבוצה עוד שנים ארוכות: "זו הפעם הראשונה שאני מתחיל שנה רביעית ברציפות באותה קבוצה ואני מרגיש נהדר. יש לי יחסים טובים מאוד עם השחקנים ועם האנשים איתם אני עובד. אני חושב שעשיתי עבודה טובה בשלוש השנים שלי כאן, אבל אני רוצה לעשות עוד. אוהבים אותי מאוד בפורטוגל, אבל החיים שלי טובים יותר בלונדון".

מוריניו ניצל את ההזדמנות גם לפזר את הערפל סביב מעמדו של אנדרי שבצ'נקו בקבוצה. הפורטוגלי מייעד לחלוץ האוקראיני תפקיד חשוב בהתקפת הקבוצה, אבל רק בפואמט מסוים. "במערך של 4-3-3 יש אפשרות לשלב את שבצ'נקו לצד קלאודיו פיזארו ודידייה דרוגבה", אמר המאמן ל"טלגרף", "הם מתחילים להבין את המבנה". ומה אם יעלו רק שני חלוצים? "אז שבה, פיזארו ודרוגבה ייאלצו להילחם אל מקומם".

האם הכחולים ישחקו כדורגל יפה יותר בעונה הקרובה? "יופי הוא מונח מעורר מחלוקת", השיב המאמן, "חשובה לי מהירות המשחק והכתבת הקצב בעזרת שחקנים יצירתיים. אני רוצה תוצאות יותר טובות ומשחק מהנה יותר".

מי שימשיך בקבוצתו של מוריניו, הוא הקשר המצוין קלוד מקללה. "טלגרף" הבריטי מדווח כי הצרפתי דחה את הצעתן של ויאראיל, פריס סן ז'רמן ואולימפיאקוס וישלים את חוזהו בן ה-4 שנים בסטמפורד ברידג'.

ביינס מתקרב לסנדרלנד

וויגאן נתנה לסנדרלנד רשות לשאת ולתת עם מגינה השמאלי המבטיח, לייטון ביינס. מאמן החתולים השחורים, רוי קין, מעוניין מאוד במגן השמאלי בן ה-22 ו-וויגאן דחתה בשבועות האחרונים שלוש הצעות של סנדרלנד. המאמן האירי מקווה לבנות סגל שישאיר את הקבוצה בליגה ויתקע בה יתד ולשם כך כבר הוציא 16 מיליון ליש"ט על קירן ריצ'רדסון, מייקל צ'ופרה, גרג האלפורד, ראסל אנדרסון ודיקסון אטוהו.

מוכרים או לא מוכרים?

דני פיזמן, מחזיק המניות הגדול ביותר של ארסנל, שברשותו 24.11 אחוזים מהבעלות על המועדון, שב ואמר אתמול (שני) שאין בכוונתו למכור את חלקו. בימים האחרונים עלתה אפשרות מכירת המועדון לכותרות. למרות זאת פיזמן הוציא אתמול הודעה רשמית בה נאמר: "אני לי כל כוונה למכור את חלקי בארסנל בעתיד הקרוב. אני מקווה שכעת עמדתי ברורה".

קלייברט למבחנים בוונסדיי, קאסטיו בדרך לסיטי

איך נפלו גיבורים? פטריק קלייברט, אגדה עוד בחייו, הוזמן למבחנים בשפילד וונסדיי, אימפריית העבר שהיום משחקת בצ'מפיונשיפ.

קלייברט הגדול, ששיחק בעבר באייאקס, מילאן וברצלונה בשיאו, כבר רשם עונה אחת באנגליה, בניוקאסל ב-2004/5.

מי שלא צריך להשפיל עצמו במבחנים, אלא מבוקש מאוד בצפון מערב אנגליה הוא החלוץ המקסיקני נרי קאסטיו. העיתון "מיירור" הבריטי מדווח היום (שלישי) כי מנצ'סטר סיטי סיכמה עם אולימפיאקוס היוונית על העברתו של השחקן, תמורת 20 מיליון דולר. החלוץ כנראה מעוניין בקבוצה גדולה יותר, וסוכנו פנה ביומיים האחרונים לצ'לסי וריאל מדריד, כדי לבדוק את התעניינותם בשחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יונייטד וליברפול בדרך לבית המשפט

הליגה האנגלית עדיין לא החלה, אבל מלחמה אחת כבר מאיימת לפרוץ והיא בין שתי הקבוצות הגדולות של הכדורגל האנגלי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. כר המריבה - גבריאל היינצה. המגן-בלם הארגנטינאי מאוד מבוקש על ידי רפא בניטז וליברפול הציעה עבורו 6.8 מיליון ליש"ט, סכום שעל פי סוכנו של השחקן יונייטד התחייבה לשחררו תמורתו.

למרות זאת אלכס פרגוסון והנהלת השדים האדומים מסרבים לשחרר את היינצה, לו חוזה לשנתיים נוספות וכעת ייתכן מאוד שהצדדים יגיעו לבית המשפט מאחר ועל פי הסוכן וליברפול יונייטד חייבת מבחינה חוקית לשחרר את השחקן תמורת הסכום שהוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully