וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים קשים גם בממלכת דנמרק

שגיא ניר

24.7.2007 / 7:54

יריבתה הראשונה של ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה חסרה את כוכבה הפצוע כריסטיאן דרייר, והפסידה כבר בשלושה משחקי אימון

מאמן נבחרת ישראל צביקה שרף אינו מרוצה, ודאי, מהמכשולים בהכנות לקראת ההזדמנות האחרונה, אך מסתבר שגם היריבה הראשונה של שרף, דנמרק, לא ממש מלקקת דבש.

דנמרק, שתארח את ישראל במשחק הראשון בשמונה באוגוסט, הפסידה בשני משחקי ההכנה שערכה עד כה, מול שבדיה שהבריזה לנבחרת כחול לבן, וחסרה את כוכבה כריסטיאן דרייר, שחקן וידי ויצ'י בולוניה, שעבר ניתוח בקרסולו והוא בספק למשחקים. שחקן דני בכיר אחר, הסנטר מיכאל אנדרסן, פרש זה מכבר מהנבחרת.

דנמרק הפסידה בשלושת משחקי ההכרנה שלה עד כה. במשחק הראשון נוצחה על ידי שבדיה 80:72, כשהקפטן בילאל קלרנס מוביל עם 13 נקודות, ופטר יוהאנסן ותומס סולטאו מוסיפים 11 כ"א. בהפסד 72:66 לשבדיה הובילו את דנמרק אדמה דארבו עם 13, סולטאו קלע 12. דנמרק ספגה תבוסה צורבת 77:53 למקדוניה, יממה אחרי שזו הפסידה לישראל. תומס סולטאו היה הדני היחיד עם ספרות כפולות (23).

בסגל השחקנים הרחב של דנמרק אפשר למצוא את שחקן אליצור אשקלון חנן קולמן, המחזיק גם באזרחות ישראלית, וכן את אדמה דארבו, אלן ווסקיל, אנדראס ג'אקובסן, בילאל קלרנס, קספר הסנדאל, כריסטיאן לינדברג, פרדריק נילסן, האנס כריסטיאן שור, מרטין טוסן, ניקולאי איברסן, פדר לינט, פטר ג'והאנסן, סורן פלנג ותומס סולטאו. מאמן הנבחרת הוא אלן פוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully