וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל בליילוק מועמד לירושלים

שגיא ניר

24.7.2007 / 8:03

המאמן דן שמיר צפה בנבחר ה-60 בדראפט 2006, ששיחק חודש אחד במדי דטרויט פיסטונס, בליגת הקיץ בוגאס. גם וויל קונרוי מועמד

עם חזרתו של המאמן דן שמיר מליגת הקיץ בלאס וגאס, מתחילה הפועל ירושלים לבחון אופציות אפשריות לחיזוק. העמדה החמה היא זו של הרכז, כשעל הפרק שני שמות - וויל בליילוק ו-וויל קונרוי.

בליילוק (24, 1.83 מ'), בוגר איווה סטייט, נבחר בדראפט 2006 במקום ה-60 על ידי דטרויט פיסטונס, ושיחק בה בעונה האחרונה בין חודשים דצמבר וינואר ב-14 משחקים (1.8 נקודות, 1.2 אסיסטים ב-11.9 דקות). בוגאס הוא שיחק במדי דנבר, וקלע 10.5 נקודות ומסר 3.5 אסיסטים במהלך המשחקים.

שם נוסף, בעל סיכויים נמוכים יותר להצטרף למלחה, הוא וויל קונרוי (24, 1.88 מ'), בוגר מכללת וושינגטון, שבילה בעונה האחרונה שלושה משחקים בממפיס וארבעה בקליפרס. ההערכה היא כי השניים ינסו לפחות בתקופה הקרובה למצוא לעצמם מקום באחד המחנות הסופיים של קבוצות ה-NBA, לפני שיפנו לכיוון אירופה.

ירושלים עדיין ממתינה לצירופו הרשמי של ג'יימי ארנולד אחרי ההכרעה בסוגיה מצידה של פיב"א, כשבמקביל פחת הסיכוי לצירופו של סנטר נבחרת ישראל יניב גרין, שמעדיף לצאת לקבוצה בחו"ל. בירושלים חתומים עד כה דרור חג'ג', טימי באוורס, גיא פניני, יהוא אורלנד, ג'יימי ארנולד וארז מרקוביץ'. יובל נעימי, שקיים סיכוי נמוך שיצורף למכבי תל אביב, מחזיק בסיכום למספר שנים בקבוצה, כשאת העונה הראשונה הוא אמור לבלות באליצור אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully