וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: פריבל שוב ניצח את בית שמש

23.7.2007 / 22:59

המגיש של ת"א סייע לה לגבור על הבלו סוקס 2:4, ולצמק את הפער בפסגה לחצי משחק בלבד. משחקים מהליגה ישודרו בארה"ב

ארון פריבל ניצח לפני שבוע וחצי בספורטק את בית שמש בלו סוקס. היום (שני) חזר המגיש של תל אביב לייטנינג על ההישג, כשהגיש שבעה אינינגים וטיגן שישה חובטים בסטרייקאאוט. הברקים ניצחו 2:4, והפער בפסגה עומד כעת על חצי משחק בלבד. ג'ף הייסטינגס וראול פרנקו חבטו להומרים בתל אביב, ג'ייסון בנסון עם ההפסד.

מודיעין מאיימת גם היא על הפסגה, לאחר שניצחה את פ"ת פיונירס 6:11. אדם הארווד, ארון לוין ואדאלברטו פאולינו חבטו להומרים, כשבאינינג החמישי רושמים המיראקל שבע ריצות ומבטיחים את הניצחון. מקסימו נלסון זכה בניצחון רביעי העונה, שמירה מפתיעה לאלאדיו רודריגז, מהחובטים הטובים בליגה. ג'וש אפשטיין עם ההפסד.

נתניה ממשיכה להתבסס במקום הרביעי, על חשבון רעננה אקספרס. הטייגרס ניצחו 4:8, והעניקו לחוליו גררו, האח של ולאדימיר, ניצחון ראשון. דן רוטנברג חבט להומר בן שלוש ריצות וסיים עם שלוש הכנסות רצים, כשבריאן פינצ'וק מוסיף הומר משלו. חואן רמירז עם ההומר השביעי העונה לנתניה, מה שלא מנע הפסד רביעי מג'וש זומברון.

מחר לא יתקיימו משחקים לרגל תשעה באב.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 7:16
2. תל אביב לייטנינג 7:15
3. מודיעין מיראקל 8:14
4. נתניה טייגרס 12:8
5. רעננה אקספרס 14:9
6. פ"ת פיונירס 18:4

קומקאסט תשדר את משחקי הליגה

שחקני ומאמני הליגה שהתלוננו על חוסר חשיפה קיבלו זריקת עידוד רצינית מכיוון קליפורניה ומערב ארה"ב. זאת לאחר שרשת קומקאסט באזור הודיעה כי תשדר משחקים מהליגה בשעה 7 בערב שעון פסיפי (10 בלילה שעון מזרח, 5 לפנות בוקר שעון ישראל). לקומקאסט ווסט מחוברים 2.4 מיליון בתי אב, כולל מנויי הצלחת ודיירקט טי וי. בנוסף לשידורים של ספורט 5, מדובר בחשיפה גדולה ביותר גם בארה"ב.

"זוהי ליגה היסטורית המשוחקת במזרח התיכון, הקצב מהיר והרמה היא של ליגות הבת של המייג'ורס", אמר מייסד הליגה, לארי באראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully