וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס לא יפתח את העונה

23.7.2007 / 21:59

הקשר הותיק נפצע במסע המשחקים של מנצ'סטר יונייטד במזרח הרחוק, וייעדר בין שלושה שבועות לחודש. שער בכורה לרכש הטרי נאני

מנצ'סטר יונייטד קיבלה היום (שני) חדשות רעות במהלך מסע המשחקים שלה במזרח הרחוק, כשהתברר שפול סקולס יאלץ לעבור ניתוח בבירכו. הקשר הותיק (32) נפצע במשחק מול פ.צ סיאול, ונשלח בחזרה לאנגליה עוד לפני משחקה של היונייטד מול שנצ'ן הסינית. "אנחנו לא חושבים שמדובר בפציעה רצינית", אמר המנג'ר אלכס פרגוסון. "אבל הוא יחמיץ בין שלושה שבועות לחודש לפחות".

במשחק מול שנצ'ן לא התקשו השדים האדומים וניצחו בקלות 0:6, כשאת ההצגה גונב הרכש הטרי נאני, הכישרון הפורטוגלי הצעיר, שכבש את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה. עוד כבשו: ריאן גיגס, כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני, כריס איגלס וג'ון אושיי. משחקה הרביעי והאחרון של האלופה האנגלית במסע המשחקים הנוכחי יהיה ביום שישי, מול גאונגזו הסינית.

אריקסון כבר מתבכיין

סוון גוראן אריקסון התמנה למאמנה של מנצ'סטר סיטי ברעש גדול והבטיח להביא איתו עתיד חדש ומבטיח לקבוצה השניה של מנצ'סטר, אבל עד כה לא הצליח השבדי לפתות את השמות הגדולים בשוק ההעברות להגיע לסיטי. לרשותו של אריקסון הועמד תקציב רכש של 50 מיליון ליש"ט, אך בינתיים פרט לרונאלדו ביאנקי, גלסון פרננדז וג'יובאני, לא הצטרפו רכישות משמעותיות לתכולים, ומאמן נבחרת אנגליה לשעבר כבר מתחיל לשחרר קיטור.

"אנחנו צריכים שחקנים חדשים בסגל, אבל אין לנו מספיק זמן לשם כך" אמר אריקסון. "אני מודאג, כי סיטי שכרה אותי כדי ליצור קבוצת עילית לאורך תקופה ארוכה, אך כיוון שאני לא יודע אילו שחקנים יגיעו אני לא יכול לדעת אם נוכל לעמוד בדרישות מאיתנו. אומנם יש לנו כמה כישרונות צעירים, אבל לא ניתן לשחק רק עם שחקנים בני 19-20 בפרמייר ליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully