וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת העצמאות של כולנו

יוני מנדל

23.7.2007 / 20:27

זה הזמן לעשות מאמץ אחרון למען הקמת הפועל קטמון, קבוצת האוהדים הראשונה בישראל. וואלה! ספורט מניפה איתם את נס המרד

בעוד 96 שעות ייקבע באופן סופי, האם תקום קבוצת האוהדים הראשונה בישראל: הפועל קטמון. קבוצתם של אוהדי הפועל ירושלים, שמאסו בהתעללות של ויקטור יונה ויוסי סאסי בקבוצתם, והחליטו לפרוש ולהקים להם קבוצה משלהם, שתפתח את העונה הבאה בליגה הרביעית, ליגה א' (אחרי שחתמו על הסכם שינוי שם ושיתוף פעולה עם אנשי הפועל מבשרת ציון) ותייצג את כל מה שהיתה פעם הפועל ירושלים. וואלה! ספורט מניפה יחד איתם את נס המרד, מאחר שסאסי ויונה הם לא רק הבעיה של הפועל ירושלים, אלא של כל הכדורגל הישראלי. אם המהלך של מקימי הפועל קטמון יתרומם, להרבה מאוד קבוצות בארץ תהיה אלטרנטיבה לסאסי והיונה שלהם.

התנאי היחיד להקמת הקבוצה הוא גיוס 500,000 שקלים מאוהדי הקבוצה ומתומכיה, סכום חסר תקדים כשמדובר במועדון חבול כל כך, ובכלל בכדורגל הישראלי. נכון להיום, גויסו 411,000 שקלים. מדהים, נדיר, מאד קרוב, אבל עדיין מדובר במרחק מעורר דאגה מהיעד. במקביל גם יצאו סאסי ויונה למלחמה, הפקידו לשנה את הקבוצה בידי חבריהם, ורצו להתחבא מעבר לפינה. "בואו תחזרו אלינו", הם אומרים במשפט שנלקח מתיאטרון האבסורד לאוהדי הפועל ירושלים שעוד מתלבטים, "כי אנחנו עכשיו לא פה". את השלט שמודיע "תיכף נשוב!", הם מחביאים היטב. וואלה! ספורט – בדיוק כמו אנשי הפועל קטמון – לא קונה את ההצגה, וקורא לכל מי שהכדורגל הישראלי עוד יקר לליבו: עיזרו לאנשי הפועל קטמון במלחמת העצמאות של הכדורגל, עיזרו להחזיר את הקבוצות לאוהדים. כי אם הפרויקט הזה ייכשל, כולנו הפסדנו.

שילחו בבהילות צ'ק על סך 1,000 שקלים למשרדו של עו"ד גידי קורן (ולפקודתו), רחוב בן מימון 8 ירושלים 92261. או שילחו מייל ל- katamon2@gmail.com.

וזיכרו, הצ'קים מוכרחים להגיע עוד השבוע. זה המבחן שלכם אוהדי הפועל ירושלים, זהו המבחן שלנו. אחרת, לא תהיה לכם יותר עילה להתלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully