וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אצלנו, תודה ושלום

23.7.2007 / 17:38

בארי בונדס יצא ממילווקי ללא הומראן, הברוורס ניצחו 5:7 את סן פרנסיסקו. א-רוד והיאנקיז טבחו בטמפה ביי 4:21 ועשו היסטוריה

מילווקי - סן פרנסיסקו 5:7

בארי בונדס לא שיחק ביום האחרון בסדרה במילווקי, ומחאות האוהדים של הברוורס עזרו לפחות בסוף השבוע הזה, כשבארי נשאר על 753 הומרים. בארי זיטו העגלה שיחק גם שיחק, הסגיר שבע ריצות וספג את ההפסד. ה-ERA של איש 126 מיליון הדולר - 5.00. קלאודיו ורגאס עם הניצחון, ריאן בראון וקורי הארט עם הומרים למילווקי ופרנסיסקו קורדרו עם שמירה מספר 31 העונה.


שיקגו קאבס - אריזונה 3:0

מי ששוב נחלצה לעזרת הברוורס הייתה אריזונה, עם ניצחון חלק של יוסמיירו פטיט, שטיגן חמישה חובטים בשישה אינינגים ואיפשר לחוזה ולוורדה להשיג את השמירה ה-30 שלו העונה. הומר לכריס סניידר והפסד לשון מרשל.


לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 5:4

באינינג העשירי השיג צ'יפ אמברס חבטה ראשונה שלו מזה שנתיים, ובדיוק ברגע הנכון. אמברס הביא הביתה את לסטינגס מילדג', והעניק ניצחון לפדרו פליסיאנו והמטס. בילי וגנר השיג את השמירה ה-22 שלו העונה באופן מרשים, כשטיגן את כל הצד, שלושה חובטים, לאחר שהוליך שניים. ניו יורק עשתה קאמבק יפה עם ריצות באינינג השמיני והתשיעי, ונחלצה מפיגור של 4:2, שנגרם בין היתר מהומרים של רפאל פורקאל ונומאר גארסיהפארה. די ג'יי האולטון עם ההפסד.


פיטסבורג - יוסטון 1:0

וודי וויליאמס הותיק הגיש שמונה אינינגים יפים ובראד לידג' השלים שבוע חלומי מבחינתו, כשכמו בילי וגנר, טיגן את כל הצד וזכה בשמירה שלישית ברציפות. לוק סקוט חבט לסינגל המנצח באינינג הרביעי, על שיין יומן, שבעצמו היה מצוין עם שמונה ושלושה.


סן דייגו - פילדלפיה 9:0

ככה, מאמצע שום מקום, באו הפיליז ואחרי הפסד במשחק הראשון לקחו שלושה מהפאדרס. ג'יי די דרבין היה מעולה עם תשעה אינינגים מלאים וג'ימי רולינס חבט להומר על ג'ייק פיבי, שנוצח בפעם החמישית העונה ונרגע מהפתיחה הסוערת שלו.


אטלנטה - סט. לואיס 7:2

אחרי 2:2 בתשעה אינינגים נפתח הסכר עבור הקרדינלס באינינג העשירי, כשסקיפ שומכר יורה להומר בן שתי ריצות ואחריו סקוט רולן דופק אחד בן שלוש ריצות. הומר מספר 22 העונה לאלברט פוחולס, ניצחון לג'ייסון איזרינגהאוזן והפסד לטיילר ייטס.


פלורידה - סינסינטי 3:9

כמיטב המסורת בין הקבוצות הללו, הן מסיימות בתוצאה גבוהה, וכמו אתמול, גם זו הושגה רק באינינגים המאוחרים. הומר של דני אוגלה באינינג השביעי שבר שוויון 2:2, והביא לסחף של שבע ריצות לעומת אחת בלבד של הרדס. מייק ג'ייקובס עם הומר משלו, רניאל פינטו עם הניצחון. הפסד לברונסון ארויו, הומר ראשון העונה לג'ף קפינגר.


וושינגטון - קולורדו 0:3

אוסטין קרנס חבט להומר בן שלושה ריביז באינינג השמיני והקנה ניצחון לג'ון ראוש ושמירה לצ'אד קורדרו. ההפסד לחורחה חוליו, האיש שאף אחד לא מבין למה הוא עדיין משחק במייג'ורס.

AL: התותחים רועמים בברונקס

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 4:21

בפעם הראשונה במאה שנה חבטו היאנקיז יותר מ-20 בפעם במשחק פעמיים ברציפות. אחרי שבשבת הם רשמו 20, במשחק הזה טבחו בג'יימס שילדס והדוויל רייז עם 25 חבטות, כולל עשר ריצות באינינג הרביעי. אלכס רודריגז חבט להומר מספר 498 בקריירה, והצטרפו אליו שלי דאנקן עם יום קטלני של שני הומרים, בובי אבריו, הידקי מאטסוי ורובינסון קאנו. שישה ושמונה בניצחון לאנדי פטיט, שנתן הומר לקרלוס פניה.


טורונטו - סיאטל 0:8

התקופה האחרונה לא הייתה טובה לרוי האלאדיי, אבל במשחק הזה הוא חזר להיות האס הישן והטוב עם תשעה אינינגים מלאים, במהלכם הרשה שלוש חבטות בלבד. טרוי גלאוס, ארון היל וגרג זון עם הומרים לבלו ג'ייז, פליקס הרננדז עם ההפסד.


בוסטון - שיקגו וייט סוקס 5:8

הרבה דפיקות לב העביר ג'ונתן פפלבון את הרד סוקס, כשנכנס באינינג האחרון, מילא את הבסיסים בלי אאוטים ועם הכשה של ג'ים ת'ומה ודאבל פליי לפול קונרקו יצא מהברוך. מני רמירז ומייק לואל חבטו להומרים, ועזרו לטים וייקפילד לקצור ניצחון מספר 11 העונה. 4.2 אינינגים והפסד לג'ון גארלנד.


מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 7:2

ג'ו סונדרס הגיש שבעה וטיגן חמישה, גארט אנדרסון חבט אחרי הרבה זמן להומראן והאיינג'לס הצליחו לנצח ולהימנע מסוויפ בסדרה, כשעל הדרך הם מגדילים את הפער מסיאטל לשני משחקים. 5.1 אינינגים למאט גארזה, המפסיד בצד של מינסוטה.


דטרויט - קנזס סיטי 5:2

תקלה לטייגרס, שהניצחון של קליבלנד בטקסס קירב את שתי הקבוצות לכדי משחק אחד. שבעה ושלושה לבריאן בניסטר, שהאפיל על נייט רוברטסון הסופר-עגלתי. אסטבן ג'רמן עם הומר לקיי סי, קרייג מונרו עם אחד לדטרויט.


טקסס - קליבלנד 8:3

האינדיאנס עשו, כאמור, את שלהם עם יום טוב של שלוש חבטות ושני ריביז, ושלוש חבטות גם של קייסי בלייק. 5.2 אינינגים של פול בירד, רובינסון טחדה עם ההפסד.


אוקלנד - בולטימור 2:0

ג'רמי גאת'רי עם שבעה ושישה וג'יימי ווקר עם השמירה, חילצו עוד ניצחון מהאייז המתדרדרים. שבעה ושלושה לדאלאס בריידן בהפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully