וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ סרבי יצטרף לאימוני נתניה

אריק רחמיאן

23.7.2007 / 23:04

הלחץ של עטר לחיזוק הקבוצה נשא פרי, ואלכסנדר דוקיץ' ייבחן במחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה. מרין חטף כדור בראשו ופרש מהאימון

אמש (ראשון) סמוך לחצות הגיעה מכבי נתניה למלון בפרנקפורט, שם תשהה למחנה אימונים. הבוקר קיימה הקבוצה את האימון הראשון בגרמניה, והשחקנים והצוות המקצועי מדווחים על מתקן אימונים מרהיב ביופיו, בו מתאמנת באופן קבוע איינטרכט פרנקפורט מהבונדסליגה. בערב תקיים נתניה אימון נוסף. ראובן עטר ואנשי צוותו נשמעו מרוצים מהתנאים, כמו גם השחקנים.

בניגוד לשלושת השבועות הראשונים של האימונים, בהם ערכה הקבוצה אימוני כושר, התרכז מרבית האימון במשחקונים פנימיים ועבודה טקטית, לפי תוכניתו של המאמן. אמיר טגה, חן עזרא ומעוז סמיה ערכו אימון קליל בלבד, בגלל פציעות. חל שיפור ניכר במצבו במצבו של המגן השמאלי דדי בן דיין , שרגליו כאבו בגלל עומס. עדיין לא ידוע מתי יחזור לאימונים מלאים, ואם יכול יהיה לפתוח את העונה עם נתניה בגביע אופ"א.

"כבר אין לחץ במקום שהיו לי כאבים, ואני מרגיש מצוין", ניסה בן דיין להרגיע.

אמש הגיע הבעלים דניאל יאמר למלון בגרמניה ונפגש עם הצוות המקצועי והשחקנים, לראשונה מזה כחודשיים. יאמר שוחח בארבע עיניים עם עטר, כשהמאמן עידכן את הבוס בנוגע להתנהלות הקבוצה, וככל הנראה שדרישתו של ראובן עטר מהבעלים דניאל יאמר לצרף חלוץ לקבוצה נושאות פרי. מחר יצטרף לאימוני הקבוצה החלוץ הסרבי אלכסנדר דוקיץ', שיחל להיבחן בקבוצה. בנוסף לדוקיץ' צפויים להגיע חלוצים נוספים להיבחן בימים הקרובים.

הערב קיימה נתניה אימון נוסף, שהתנהל תחת גשם סוחף. יאמר הגיע וצפה באימון. לואיס מרין ספג חבטה בראשו מכדור ונפל על הדשא, מה שגרם להפסקת האימון לכמה דקות. מרין התאושש אחרי שזכה לטיפול מרופא הקבוצה, שהורה לו לנטוש את האימון.

היום יצטרף לקבוצה המגן השמאלי טל מעבי, שהגיע באיחור של יום למחנה. בתכנית המשחקים שפירסמה נתניה ערב צאתה למחנה האימונים חלו מספר שינויים. מחר תקיים הקבוצה משחק אימון ראשון מול ארמניה ברטיסלבה מהליגה השניה. ביום חמישי בבוקר תקיים נתניה משחק נוסף מול ארמניה ברטיסלבה, ובערב תקיים משחק אימון נוסף מול מיינץ, שנשרה בעונה החולפת מהבונדסליגה. בשבת תשחק נתניה מול ווהין מהליגה השניה בגרמניה, והמשחק שינעל את המחנה יתקיים ביום שני הבא מול סנץ הסלובקית, קבוצתו השניה של יאמר.

היום התברר ששמונת אלפים שקלים הפרידו בין דודי פדלון ונתניה. נתניה הציעה 17 אלף ש"ח לחודש, ופדלון, שדרש בתחילה 30 אלף, הסכים להתפשר על 25 אלף, אולם עורך הדין גיל לב, שהיה אמור לחזור עם תשובה, לא עשה כן, וכאשר הפועל באר שבע הסכימה לשלם לו 30, הוא עבר לנגב, והכפיל אגב כך את שכרו מהעונה שעברה. בנוסף קיבל פדלון רכב צמוד על חשבון הקבוצה.

עדכון ראשון 23.7.07 17:20
עדכון אחרון 23.7.07 23:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully