וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רקובה על הרכבת לקטאר?

23.7.2007 / 21:56

חלוץ אינטר שוקל הצעה בסך 5 מיליון דולר שקיבל מאל-סאד הקטארית. מילאן רוצה את בפטיסטה, ריאל: "הוא יהיה חלק חשוב מהקבוצה"

החלוץ האחרון שעולה בבורסת השמועות של מילאן הוא ז'וליו בפטיסטה, שהפך לסחורה חמה אחרי התצוגה שלו בקופה אמריקה, במיוחד אמור הדבר לגבי השער המצוין שהבקיע ב-0:3 בגמר על ארגנטינה. עד אותו רגע נראה היה שריאל מדריד מעוניינת להיפטר מהברזילאי בן ה-25, אולם כעת ייתכן שיתבקש להישאר בסנטיאגו ברנבאו. הוא הושאל לארסנל אשתקד, אולם התותחנים בחרו לא להמיך את ההתקשרות.

"אני יודע שבפטיסטה יכול להיות חלק משוב מריאל מדריד", אמר המנהל הטכני מיגל אנחל פורטוגל. החיה, מצידו, החמיא חזרה למועדון המלכותי. "כל מה שאני רוצה הוא לשחק עבור ריאל ולהצליח כאן", הסביר, "אני שמח שהם מאמינים ביכולת שלי".

לפני ששמו עיניהם על בפטיסטה, במילאן קיוו שסמואל אטו יעזוב את ברצלונה ינחת בסן סירו, אך הקטלונים הודיעו שהקמרוני אינו למכירה.

האם רקובה בדרך לקטאר?

בזה שאלברו רקובה רוצה לעזוב את סן סירו, אין כל חידוש. החלוץ מאורוגוואי גם היה מועמד לעבור לאתלטיקו מדריד הספרדית, אבל "אל צ'ינו" לא מפסיק להפתיע, והיום (שני) פורסם בתקשורת האיטלקית כי השחקן עשוי לשחק בעונה הקרובה בשורות קבוצת אל-סאד מקטאר.

רקובה בן ה-31 ראה בשנה האחרונה את גבו של המאמן רוברטו מאנצ'יני לא מעט פעמים, אבל עזיבתו את הנראזורי אינה וודאית משום יחסיו הקרובים עם הבעלים מאסימו מוראטי. יחסים אלה גרמו בקיץ האחרון לחריקות קלות ביחסים שבין מוראטי למאנצ'יני, אבל נראה שההצעה בסך 5 מיליון דולר לשנתיים, שקיבל רקובה מהקבוצה הקטארית, תסיים את המחלוקות בין הנשיא למאמן. אה, בתנאי שרקובה יסכים לה כמובן. סיבה נוספת שוודאי עומדת לנגד עיניו של רקובה היא העובדה שאת אל-סאד המאמן האורוגוואי חורחה פוסאטי.

קליארי הודיעה שהיא לא תוכל לעמוד בסכום שמציעה אל-סאד, וככל הנראה תוותר על המרדף אחריו.

עדכון ראשון: 12:53, 23/07/07
עדכון אחרון: 21:56, 23/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully