וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באבל: "ואן באסטן ביקש ממני לא לעבור לליברפול"

23.7.2007 / 12:00

ריאן באבל מספר כי מאמן האוראנג' דרש שיישאר בהולנד. קשר עיראקי בדרך לסאנדרלנד, 100 מיליון ליש"ט הוקצו לצמצום פערים בפרמיירליג

ריאן באבל מספר שהוא הצטרף לליברפול על אף שמאמן נבחרת הולנד ואגדת הכדורגל מרקו ואן באסטן ניסה לשכנע אותו להישאר במולדתו. מאמן האוראנג' אסף את שחקני הנבחרת הצעירה לפני אליפות אירופה שנערכה בהולנד בחודש שעבר, ואמר לשחקנים שמי שרוצה להבטיח מקום בנבחרת הלאומית - ייטב לו אם יישאר במולדתו.

אבל באבל בן ה-20 החליט בכל זאת לקבל את ההצעה מאנפילד, ועבר לליברפול תמורת 11.5 מיליון ליש"ט.

"ואן באסטן אמר לנו שאם אנחנו רוצים לשחק ביורו 2008, כדאי לנו להישאר בהולנד", סיפר באבל, "אבל למען האמת, המילים האלו אפילו לא הופיעו בתודעה שלי כשקיבלתי את ההצעה מליברפול. דיברתי עם רפא בניטז, ויש לי מספיק אמונה בעצמי שאקבל מספיק הזדמנויות כדי להוכיח לואן באסטן שיש לי מקום בנבחרת הבוגרת".

רוני לא מסריח

מה לא עושים כדי לקדם מוצר חדש. קולין מקלאפלין, ארוסתו של ווין רוני, משיקה בושם חדש על שמה, וגייסה את בעלה לעתיד ביחסי הציבור. על הדרך היא גם הצליחה להביך אותו מעט.

"ווין מאוד עזר לי עם בחירת הריח", סיפרה קולין, שחתמה עם חברת תמרוקים צרפתית על חוזה לעשר שנים תמורת עשרה מיליון ליש"ט, "הבאתי בערך 50 סוגים מצרפת, אבל היה ריח אחד שהוא ממש התעקש עליו. הוא ממש אהב לשחק עם הבשמים שלי".

מצמצמים פערים בממלכה

באנגליה מנסים לצמצם את הפערים הכספיים בין הפרמיירליג לבין שאר ליגות הכדורגל בממלכה. יו"ר ליגות הכדורגל (מלבד הבכירה, הפרמיירליג), הלורד מוהיני, חתם על עסקה שהבטיחה לליגות הנמוכות כמעט 100 מיליון ליש"ט על חשבון קבוצות הפרמיירליג, בניסיון להקטין את הפער בין הגדולות לקטנות.

הכסף יושקע בפיתוח מתקנים, בהשקעה במחלקות הנוער, בפעילויות מקומיות וב-72 המועדונים הרשומים. קבוצות הצ'מפיונשיפ, לדוגמה, ליגת המשנה באנגליה, יקבלו 900 אלף ליש"ט כל אחת, שזהו סכום כפול ממה שהן מקבלות עכשיו.

הבעיות של אלרדייס

מצוקת שחקנים בניוקאסל. ג'ואי בארטון, הרכש הגדול של המגפאייס בפגרה (5.8 מיליון ליש"ט), נפצע ברגלו, וייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לפחות לשישה שבועות, דבר שיגרום לו להחמיץ את שלושת המחזורים הראשונים בליגה.

בהתחשב בכך, המאמן סם אלרדייס עשוי שלא לאשר את עזיבתו של קירון דאייר, לאחר שזה קיבל לאחרונה הצעות מווסטהאם, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

איזה עיראקי בדרך לסאנדרלנד?

הכוכב העיראקי נשאט אקראם עומד לעשות היסטוריה. אקראם עומד להיות השחקן העיראקי הראשון ממדינתו שיעבור לכדורגל האירופי, כשסאנדרלנד היא המועמדת הבכירה לקולטו.

הקשר בן ה-23 הרשים מאוד באליפות אסיה, שם העפיל יחד עם נבחרתו לחצי הגמר מול דרום קוריאה. "כל עיראקי היה רוצה לשחק באירופה", אמר אקראם, "אני מאוד את הכדורגל שם, ואני מעריץ את הליגות בספרד, איטליה ואנגליה. זה יהיה כבוד גדול לעם העיראקי, האנשים שם מצפים לזה מאוד".

"רוי קין היה גיבור הילדות שלי", הוסיף השחקן על מנג'ר סאנדרלנד, אולי מאמנו העתידי, "יהיה לי לעונג ללמוד ממנו את רזי המשחק".

* פרדי ליונגברג ישלים היום את מעברו מארסנל לווסטהאם תמורת 3.5 מיליון ליש"ט. הקשר השבדי, 30, עזב את התוחנים עוד לפני מחנה קדם העונה, עבר אמש את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה, וירוויח 60 אלף ליש"ט בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully