וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מעבירה הילוך

23.7.2007 / 12:18

קבוצתו של מלמיליאן תקיים השבוע שלושה משחקי אימון ומחנה בקיסריה, כהכנה לעונה הקרובה. סלמי צפוי להמשיך באורווה, רגב וולק סיכם

הפועל פ"ת נכנסת השבוע להילוך גבוה בכל האמור לגבי הכנותיה לעונה הקרובה. שחקניו של המאמן אורי מלמיליאן יקיימו היום (שני, 16:45) בקיבוץ עינת משחק אימון, נגד קבוצת ס.כ נס ציונה מהליגה הארצית. ביום רביעי תצא הקבוצה למחנה אימון בקיסריה, ולקראת סוף השבוע צפויים להצטרף החלוצים הזרים החדשים, פטי נימבה ופפי קימוטו, אל יתר השחקנים. זר נוסף, הבלם איבוס יובלאדיו, נמצא בארץ ויחל את מחנה האימון במועד.

במהלך מחנה האימון צפויה הקבוצה לשחק בקיסריה נגד בית"ר שמשון ת"א (שישי), ותחתום את ההכנות עם משחק נגד מכבי השקמה רמת חן (ראשון, 17:30).

בתוך כך, ממשיך מלמיליאן לחזק את הקבוצה לקראת העונה הקרובה. הבלם רגב וולק סיכם במלאבס וצפוי לחתום בקבוצה בתום מחנה האימון. וולק (23) גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה, ושיחק במהלך כל הקריירה האישית בקבוצתו של אריאל שיימן.

חוזהו של אלנתן סלמי הסתיים בתום העונה שחלפה, והוא כרגע מצוי במו"מ עם רונן אלעד. "לפי איך שזה נראה, אני אמשיך בקבוצה", אמר החלוץ, שגדל בהפועל פ"ת, ולקח חלק בסגל שירד לליגה הלאומית בעונה שעברה.

ביום שישי הקרוב תתקיים במשרדי האגודה באיצטדיון, מכירה מוקדמת של מנויים. המכירה תתקיים בין השעות 9:30 ל-12:30. מחיר מנוי שנתי למבוגר הוא 400 שקלים. נוער וחיילים יפרדו מ-200 שקלים אם ברצונם לעודד את הקבוצה. אב ובנו ישלמו 500 שקלים ולנשים תותר כניסה חופשית למשחקים, לאורך כל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully