וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קורינתיאנס מתקוממים

23.7.2007 / 0:01

לאחר שקבוצתם ספגה תבוסה ביתית 3:0, הלכו האוהדים מהאצטדיון לביתו של הנשיא, ודרשו את התפטרותו. בוטפוגו סיימה בתיקו 3:3

כמאה אוהדי קורינתיאנס זועמים הפגינו מול ביתו של נשיא המועדון אלברטו דואליב, וזאת אחרי ההפסד הביתי 3:0 לאחרונה בטבלה, נאוטיקו בלילה שבין ראשון לשני. האוהדים יצאו מהאצטדיון, ומיד אחרי המשחק פנו לביתו של דואליב בסאו פאולו, שם השליכו ביצים ונפצים, קיללו אותו בשירה גדולה ודרשו את התפטרותו.

את השערים לנאוטיקו הבקיעו פריירה (42), וויליאם אמברט באטאו (65, עצמי) וריינאלדו פליפה דה סילבה (90). קורינתיאנס, שזכתה באליפות ב-2005, נפלה למקום ה-17 בליגה, ובידה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. מי שתפסה את מקומה של נאוטיקו בירכתי הטבלה היא קבוצה גדולה אחרת, פלמנגו, שהפסידה 1:0 לגרמיו, אחרי שמגן פלמנגו קאליקסטו קוטו אירינו בעט לשערו הוא, אחרי שכדור קרן נפל לרגליו. גרמיו כעת רביעית.

החלוץ אנדרה לימה הבקיע שלושער, כולל שוויון בזמן פציעות, כשהמוליכה בוטפוגו סיימה ב-3:3 דרמטי עם ספורט רסיפה. קרליניוס באלה הבקיע פעמייים לספורט, וברונו נוסיף את השלישי.

התיקו של בוטפוגו העמיד אותה עם 25 נקודות ב-12 משחקים, והאלופה היוצאת סאו פאולו ניצחה 1:2 בקרוזיירו ועלתה ל-22 נקודות. ליאנדרו דומינגז העלה את קרוזיירו ליתרון בנגיחה במחצית הראשונה, אבל המגן ברנו השווה בדקה ה-54, והרננדז הבקיע בבעיטה מרחוק את שער הניצחון.

שאר תוצאות:

פראנה - פלמייראס 0:1
הבקיע: מרסיו קארקה (20)

פלומיננזה - גויאש 0:3
הבקיעו: תיאגו נבס (30, 47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully