וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד דרסה את רומא

22.7.2007 / 22:50

משחק האימון הראשון העונה של הג'יאלורוסי התסיים בתבוסת 4:0. תוצאה זהה ללברקוזן על אלקמאר. ברדה שיחק 60 דקות בתיקו של גנק

משחקי ההכנה לעונות האירופאיות המשיכו בקצב גבוה גם הערב (ראשון) עם מספר משחקים מסקרנים וגם ישראלי אחד.

אליניב ברדה שיחק הערב (ראשון) 60 דקות במשחק התיקו 1:1 של גנק מול מץ הצרפתית והוחלף על ידי אלכס הברזילאי. סואטרס (21) כבש לזכות גנק בפנדל, סיסה הישווה בפנדל משלו (43) עבור הצרפתים. כ-17,000 איש הגיעו לצפות במשחק.

במוקד משחקי הידידות של הערב עמד המשחק בין רומא לדורטמונד. לאיטלקים היה זה משחק אימון ראשון הקיץ וככה הם באמת נראו. דורטמונד לא ריחמה על יריבתה והביסה אותה 0:4 למרות שהקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הופיעה בהרכב חזק, שכלל את מאנסיני, כריסטיאן קיבו, פרנצ'סקו טוטי ואחרים. קובה (כינויו של ג'אקוב בלאצ'יקובסקי הפולני) ודייגו קלימוביץ' העלו את דורטמונד ל0:2 עד המחצית, נלסון ואלדז כבש צמד במחצית השנייה כדי להשלים את הרביעייה.

יובנטוס ניצחה בקלילות את נבחרתה האולימפית של סין 0:4. אלסנדרו דל פיירו, דויד טרזגה, פאבל נדבד ורפאלה פלאדינו כבשו את השערים עבור הגברת הזקנה, שבשורותיה הרשימו גם צמד שחקני הרכש סרחיו אלמירון וחסן סאליהאמידזיץ'. "אני מרוצה מהשערים ומהצורה בה הנענו את הכדור. היה נהדר לראות את דל פיירו כובש. הוא הכדורגל", אמר אחרי המשחק מאמן יובה, קלאודיו ראניירי.

גרמניה נוספת שכבשה היום רביעייה היא באייר לברקוזן שעשתה את זה מול AZ אלקמאר עם 0:4 גדול. ברנד שניידר כבש ראשון בפנדל בדקה -34. תאופינאס גקאס היווני, מלך השערים של הבונדסליגה הראשונה בעונה שעברה, שעבר ללברקוזן בקיץ מבוכום, הראה שהקבוצה מהביי ארנה עשתה עסקה כדאית כשכבש צמד בדקות 59 ו-65 ומיכאל פאפדופולוס הצ'כי חתם 4 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully