וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת הפסידה במשחק האימון הראשון שלה

22.7.2007 / 21:59

הקבוצה נכנעה 4:2 ללוקומוטיב סופיה, אבל יוסי מזרחי היה מרוצה. מירב הנבחנים איכזבו. שחקנים על קדוסי: "הלוזונים ימכרו אותו במיליונים"

מכבי פ"ת הפסידה היום (ראשון) 4:2 ללוקומוטיב סופיה במשחק האימון הראשון של הקבוצה במחנה האימונים בהולנד. הבולגרים הוליכו 0:2 במחצית, פ"ת הצליחה לצמק פעמיים משערים של עומר גולן בפנדל ועומר דמארי.

ארבעה שחקנים זרים נבחנו במדי המלאבסים, אבל מלבד ננאד סאביץ' ששיחק היטב, רחים וודראוגו, אמאדו טורה וניקולה בונל איכזבו. בקבוצה טענו שספק אם השלושה יישארו במחנה האימונים. אריק אג'יפור ופליקס אובוקה לא שיחקו מכיוון שטרם הגיעו למחנה האימונים וגם קובי גנון נעדר בגלל פציעה.

למרות ההפסד, בסיום המשחק אמר יוסי מזרחי לשחקנים: "אוקיי הפסדנו, אבל עכשיו אני אפתיע אתכם ואגיד שאני מאוד מרוצה ממה שראיתי במשחק הזה".

בקבוצה טוענים כי הסיכויים שזה אליאס הברזילאי יחתום נמוכים מאוד מכייון שעלותו של הקשר מסתכמת בלמעלה מ-300 אלך דולרים. בפתח תקוה אמרו היום ש"אלו לא הסכומים שאנחנו מוכנים להשקיע בשחקנים".

במהלך הלילות ובהפסקות בין האימונים מרבים השחקנים לערוך תחרויות פלייסטיישן. השחקנים טוענים כי אוהד קדוסי פשוט בלתי ניתן לעצירה ואחד מהם הוסיף: "אם הוא ישחק ככה על המגרש הלוזונים יוכלו למכור אותו במיליונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully