וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדומים נעצרו אצל הכוכב האדום

לי בוץ

22.7.2007 / 21:54

משחק האימון השני של הפועל תל אביב במחנה האימונים באוסטריה הסתיים בהפסד 2:1 לקבוצה הסרבית מבלגרד. אסולין כבש

הפועל תל אביב הפסידה הערב (ראשון) במשחק האימון השני שלה במהלך מחנה האימונים באוסטריה, הפעם 2:1 לכוכב האדום בלגראד. המאמן גיא לוזון ערך שני שינויים בהרכב שיצא בתיקו מאופס מול סיגמה אולמוץ' ביום שישי, ופתח עם רמי דואני במרכז ההגנה במקומו של טל חן, ועם ראובן עובד במקומו של עדי סבג.

הפועל תל אביב פתחה את המשחק טוב ובדקה ה-27 עלתה ליתרון ראשון מרגליו של ליאור אסולין. השוער וינסנט אניימה, שהצטיין במשחק, מצא את אסולין בכדור ארוך, והאחרון חלף על פני ההגנה הסרבית במבצע אישי יפה וכבש שער בכורה בקבוצה. האדומים השכילו לשמור על היתרון עד לפתיחת המחצית השניה, אז כבש מילאן מיליאש מבעיטה חופשית והשווה את התוצאה. עשר דקות מאוחר יותר, בדקה ה-61, הפכו הסרבים את התוצאה עם שער נגיחה של איגור בורזאנוביץ', שקבע 1:2 לבלגראד.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה (בן-שאנן, 68); דני בונדר (עמאר מנצור, 49'), רמי דואני, גבריאל דוס סאנטוס (אשר טובי, 65), יגאל אנטבי (מאור פרץ, 46); מזואה אנסומבו (איתי אלקסלסי, 68), אבדג'י (קובי סוויסה, 68), וואליד באדיר (גל שיש, 73'), ראובן עובד (ביברס נאתכו, 56), ברוך דגו; ליאור אסולין (עדי סבג, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully