וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: שכרו של ארבייטמן ייקבע באמצעות בורר

22.7.2007 / 19:58

בחוזה של השחקן סעיף המורה להנהלה לפתוח עימו במו"מ מחודש מדי עונה. אם בקשתו לא תאושר, יפנו הצדדים לבורר. שחר אישר הגעת רוסו

חלוץ מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן, יקבל את שכרו בעונה הבאה באמצעות החלטה של בורר. הדבר עשוי להתרחש באמצעות סעיף בחוזהו, המורה להנהלת הקבוצה לפתוח עימו במשא ומתן מחודש לפני תחילת העונה.

ארבייטמן השתכר בתחילת העונה הנוכחית משכורת חייל, זאת בהתאם לתקנון ההתאחדות הקובע מהו שכר חיילים. במחצית השניה של העונה, ארבייטמן השתכר 60 אלף דולר (לפי הערכת שווי של 120 אלף דולר לעונה). בשבועות הקרובים יצטרכו הצדדים להיפגש בכדי לדון בשכרו של החלוץ, המבוקש על ידי מספר קבוצות אחרות בליגת העל.

הבעיה של חיפה עשויה להתעורר במקרה בו ארבייטמן ידרוש סכומים גבוהים יחסית, כלומר מעל 120 אלף דולר לעונה. במקרה בו ההנהלה תחליט שהסכום שארבייטמן דרש אינו ריאלי, היא תיעזר בסעיף אחר בחוזהו, המורה לצדדים למנות בורר מטעמם, על מנת שזה ייקבע את שכרו.

"שלומי הוא השחקן היחיד בישראל שמוכן לדון עם הקבוצה מדי עונה על שכרו", אמר לוואלה! ספורט פטרונו של השחקן, אריק איזיקוביץ'. "וזאת משום שהוא מאמין ביכולתו להשתדרג מבחינה מקצועית מדי עונה, ובכך לשדרג גם את חוזהו. בכל מקרה, הוא יהיה שחקן מכבי חיפה בעונה הבאה".

חיפה ערכה היום אחר הצהריים אימון מסכם לקראת היציאה למחנה, אבל שאבייר אנדרסון לא התאמן משום שאשרת השהייה שלו בישראל לא הוארכה. לפיכך, בחיפה הבהירו כי אנדרסון לא יוכל להתאמן בשום מסגרת. אנדרסון לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים וסוכנו מאיים לפנות לפיפ"א כדי שזו תכריע בסוגיה. השחקן דורש לקבל את שכרו המלא לשלוש שנים, המוערך בכמליון דולר, ואינו מוכן להגיע לפשרה בשלב זה.

בהמשך לידיעות לפיהן נשיא הקבוצה, יעקב שחר, אישר את צירופו של הקשר הקרואטי ג'ובאני רוסו - הרי שהערב הקציב הנשיא סכום שעל פי הערכות גורמים בקבוצה יהיה של מקסימום 150 אלף דולרים כדי לממן את הגעת הקשר.

הדרכון של אלן מסודי הגיע לישראל והשחקן יוכל לצאת למחנה האימונים של חיפה באוסטריה. הבעיה כעת היא שרק מחר יבקש השחקן להוציא לו ויזה, ומשום שמדובר ביליד אפריקה, הדבר עשוי להימשך מספר ימים. מסודי מקווה שהויזה תונפק לו עד יום שלישי, בתקווה שהוא יוכל להגיע ביום רביעי למחנה, באיחור של יומיים. אם מסודי יגיע מאוחר יותר, הוא עשוי להיקנס. שי מימון, שסיכם בקבוצה לחמש שנים, יחתום על ההסכם לאחר התשעה באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully