וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "חבל שאין לנו עוד משחקים עד למשימה"

22.7.2007 / 19:22

נבחרת ישראל ניצחה 76:77 את מקדוניה במשחק ההכנה האחרון לפני טורניר ההזדמנות האחרונה, אבל שרף היה רוצה יריבות אימון נוספות

נבחרת הכדורסל של ישראל סיימה הערב את מחנה האימונים בבולגריה עם ניצחון על נבחרת מקדוניה 76:77 (37:43).

המאמן הלאומי צביקה שרף ועוזריו, אריק שיבק ורוני בוסאני החליטו הערב לפתוח עם מאיר טפירו, יותם הלפרין, ג'רון רוברטס, עידו קוז'קרו ויניב גרין. טפירו, זכה הערב לקבל דקות רבות של מנוחה על הספסל ושותף מעט יחסית, והוא גם היחידי מבין 13 השחקנים ששותפו במשחק שלא קלע נקודות.
הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בתוצאה 23:24 לישראל. הנבחרת שלטה בריבאונד ובמהלך הרבע השני ההפרש צמח עד ל-8 נקודות יתרון, והרבע הסתיים בתוצאה 37:43 לישראל.

הרבע השלישי נפתח עם סל ישראלי, ואז באו חמש דקות לא טובות של הנבחרת בהן המקדונים קלעו 15 נקודות מול 2 בלבד של ישראל והתוצאה על הלוח הראתה 52:47 למקדוניה. משחק טוב של ליאור אליהו, יחד עם הגנה טובה של מתן נאור וגיא פניני החזירו את היתרון לישראל בזכות ריצה של 4:15 של ישראל עד לסיום הרבע 56:62. ברבע הרביעי נמשך המשחק הצמוד, לקראת סיומו המקדונים הצליחו להוריד את הפער ולצמצם, עד לנקודה אחת בסיום, אבל לא יותר, ניצחון לישראל 76:77.

קלעו לנבחרת: גיא פניני 11, עמית תמיר ויותם הלפרין 10 כ"א, ארז מרקוביץ 9, ליאור אליהו ועידו קוז'יקרו 8 כ"א, מורן רוט 6, דרור חג'ג' 5, יניב גרין וג'רון רוברטס 4 כ"א, מתן נאור 2. מאיר טפירו לא קלע.

המאמן הלאומי צביקה שרף אמר בסיום המשחק: "היה מחנה אימון חזק ורציני. שיחקנו שלושה משחקי אימון טובים מאוד. אני יודע שאצלנו בארץ נוהגים לזלזל בנבחרות כמו בולגריה ומקדוניה, אבל אנחנו לא מזלזלים באף שם. זו הרמה של הנבחרות שנפגוש בטורניר ההזדמנות השנייה וטוב ששיחקנו נגד נבחרות כאלה, חבל שאין לנו עוד כמה משחקי אימון בהמשך.

"במחצית הראשונה היום שיחקנו טוב יותר מאשר במחצית השנייה, איבדנו יתרון שהיה לנו אבל אני שמח שידענו לחזור ולקחת את ההובלה, זו בהחלט היתה התנסות טובה. יש לנו עוד שבועיים וחצי של עבודה ואני מקווה שנגיע מוכנים למשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully