וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל חזר לגרוף תארים

22.7.2007 / 19:17

אחרי שהפסיד לפדרר בגמר ווימבלדון, רפאל נדאל חזר למשטח החימר האהוב עליו וזכה בטורניר שטוטגארט, אחרי ניצחון על וורינקה

רפאל נדאל, הטניסאי מספר 2 בעולם, רשם היום (ראשון) תואר שישי העונה בסבב המקצועני, אחרי שזכה בטורניר שטוטגארט בגרמניה. נדאל, שזכה באותו טורניר גם לפני שנתיים, חזר מפיגור של 5:2 במערכה השניה מול סטניסלס וורינקה השוויצרי (50 בעולם) בדרך לניצחון 4:6, 5:7.

זה היה הגמר ה-16 ברציפות של נדאל על החימר. אחרי הניצחון ולמרות פציעה בברך ממנה סבל במשך השבוע, הוא העלה את מאזנו השנה ל-8:56 בכל המשטחים ול-1:31 על החימר. כמו כן, נדאל לקח איתו הביתה משטוטגארט צ'ק על סך 133,250 יורו.

וורינקה, שהושבת בתחילת העונה לשלושה חודשים בגלל פציעה, היה היריב העיקש ביותר של נדאל בטורניר בגרמניה ושבר את הספרדי שלוש פעמים במשחק. עבור נדאל, זה היה הטורניר הראשון אחרי ההפסד לרוג'ר פדרר בגמר ווימבלדון. פדרר אגב, היה גם זה שניצח את נדאל על חימר בגמר טורניר המבורג וזה שאחראי לכך שמאזנו של נדאל על החימר מאז 2005 הוא 1:93.

בטורניר החימר המקביל בסבב שהתקיים באמרספורט שבהולנד, הגיעו שני טניסאים אלמוניים יחסית למשחק הגמר. בסופו של דבר, מי שהניף את הגביע היה סטיב דרסי הבלגי, רק מקום 297 בעולם אבל יטפס גבוה מאוד בדירוג העולמי בעקבות הזכייה. דרסי ניצח במאבק על התואר את ורנר אסקאואר האוסטרי (66 בעולם) 1:6, 6:7 והתעשר ב-55,820 יורו.

אנה צ'אקבטדזה הרוסיה זכתה בטורניר הנשים בסינסנטי, ארה"ב אחרי שגברה במשחק הגמר על אקיקו מוריגאמי היפנית 1:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully