וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה סגר בטאו ויטוריה

23.7.2007 / 13:13

אקס מכבי תל אביב יחתום לשנה בקבוצה הבאסקית, לאחר שהסכים לוותר על דרישתו לחוזה לשנתיים. מרכוס בראון חתם בז'לגיריס

נוון ספאחיה, מאמנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, צפוי לחתום מחר (שלישי) בצהריים בטאו ויטוריה הספרדית. הקרואטי יגיע לחבל הבאסקים כדי לחתום רשמית על החוזה עם נשיא הקבוצה, חוזה קווארחטה.

מאז פוטר ממכבי לפני כחודש וחצי, ניהל ספאחיה מגעים עם מספר קבוצות אירופאיות, בהן קבוצות איטלקיות ויווניות, שלא הבשילו לכדי חתימה. בימים האחרונים הוזכר כאחד משני המועמדים הבכירים לאיוש עמדת המאמן בטאו, במקומו של בוז'ה מאליקוביץ', שכשל עם הקבוצה בחצי גמר פיינל פור היורוליג ובחצי גמר הפלייאוף הספרדי. אוקטאי מחמוטי הטורקי, מאמנה של אפס פילזן בשנים האחרונות, כבר החל בשיחות עם טאו, אולם דרישתו לחוזה בן שתי עונות לא הייתה מקובלת על ראשי הקבוצה הבאסקית והמו"מ בין הצדדים פוצץ.

בספרד נטען כי טאו מתעקשת להחתים את מאמנה הבא על חוזה לעונה אחת בלבד מאחר ודושקו איוואנוביץ', מאמנה לשעבר וכיום מאמן ברצלונה, יסיים חוזה בקיץ הבא, ובוויטוריה רוצים מאוד להשיבו לחיק המועדון. ספאחיה, כאמור, הסכים לדרישה.

חדשות נוספות:

* הסנטר הסלובני גאספר וידמר (20, 2.10 מטר) חתם בפנרבחצ'ה לארבע עונות. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות למשחק בליגה הסלובנית והוריד 7.1 כדורים חוזרים. באליפות אירופה עד גיל 21 המספרים שלו עלו ל-15.9 ו-9.8 ריבאונדים.

* הרכז האמריקאי רודריק בלאקני הוא ההחתמה העשירית הקיץ של אולימפיאקוס. בלאקני עזב את דינמו מוסקבה האיזורית וחוזר ליוון, שם כבר שיחק במשך חמש עונות. בלאקני בן ה-31 (1.86 מטר) מחזיק בדרכון בולגרי. אשתקד הוא העמיד ממוצעים של 11.5 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-2.5 חטיפות בליגה הרוסית.

* ז'לגיריס הוסיפה לשורותיה את הקלע מרכוס בראון (33, 1.92 מטר), הקלע השני בכל הזמנים ביורוליג, שחתם לשנתיים בקבוצה הליטאית. פציעות מנעו מבראון לבלוט במלאגה, שם קלע בעונה שעברה רק 7 נקודות למשחק בשמונה הופעות בלבד. הוא כבר שיחק בארבע קבוצות יורוליג, בנטון טרביזו, אפס פילזן, צסק"א מוסקבה ומלאגה. ממוצע הקריירה שלו ביורוליג, 16.9, הוא החמישי הכי גבוה בהיסטוריה של המפעל.

* ג'ורדי טרייס, הפאוור פורוורד של ברצלונה, ממשיך עונה נוספת אחרי שסיכם בקבוצה. טרייס (27, 2.06 מ') שהגיע לקבוצה בשנת 2004 מג'ירונה, תרם בעונת היורוליג שחלפה ממוצע של 7.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים במדי בארסה, והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully