וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה נחתה בגרמניה

אריק רחמיאן

22.7.2007 / 23:21

ראובן עטר ייפגש עם יאמר בפרנקפורט ויבקש חיזוק בעמדת החלוץ. שטראובר: "יצאנו קבוצה טובה ונחזור קבוצה טובה יותר"

כמעט עם אפס תקלות יצאה הערב (ראשון) מכבי נתניה למחנה האימונים שיתקיים בפרנקפורט, שם תשהה הקבוצה עד תחילת החודש הבא.

הקפטן, לירן שטראובר, היה אופטימי אחרי הנחיתה: "הטיסה עברה בשלום והגענו למזג אויר נעים. יצאנו קבוצה טובה ונחזור קבוצה טובה יותר".

על פי גורמים בנתניה - למרות שהבעלים, דניאל יאמר, הודיע על הקפאת החיזוק, למחנה צפויים להגיע בימים הקרובים ארבעה שחקני זרים בהם שני חלוצים ושני קשרים זרים, חלקם מסרביה ומקרואטיה שייבחנו בקבוצה.

עוד הלילה צפויה להתקיים פגישה ראשונה בין עטר לבין יאמר, שאמור להגיע להגיע למלון כדי לקבל את פני השחקנים והצוות המקצועי. זו אמורה להיות הפגישה הראשונה בין השניים לאחר כחודשיים בהם נעדר הבעלים מהארץ במסגרת עסקיו הפרטיים. לא מן הנמנע שהשניים יקיימו שיחה בארבע עיניים במטרה להפיג את המתח וללבן את הדברים. בשיחה שאמורה להתקיים צפוי עטר לחזור על דרישתו לחזק את הקבוצה בחלוץ זר ברמה גבוהה ובשני ישראלים לפחות.

המגן השמאלי הטרי, טל מעבי, שהוחתם לפני מספר ימים, ייצא למחנה רק מחר וזאת משום שהשחקן חתם רק בסוף השבוע ובמקומות שהוזמנו לטיסה היום לא שוריין מקום עבורו. מעבי ימריא מחר, יצטרף לחבריו במחנה ויחזור לארץ באיחור של יום.

בצהריים קיימו שחקני הקבוצה אימון אחרון בארץ, באצטדיון הקופסה, ובו נטלו חלק כל שחקני הסגל, כולל אבי סטרול ואופיר חיים, הסובלים ממתיחות. דדי בן דיין המשיך להתאמן באופן חלקי על פי התכנית שהורכבה עבורו על ידי הצוות הרפואי.

החלוץ אופיר חיים, שערב פרוץ המשבר בהפועל באר שבע קיבלו מקורביו מסר ברור מראשי באר שבע על כך שהם מעוניינים בשירותיו ורוצים לשוחח על כך עם ראשי נתניה, יצא עם יתר חבריו למחנה האימונים וכפי שזה נראה פרשת באר שבע ירדה מהפרק לפחות לעת עתה.

למרות האופטימיות שמשדרים היום ראשי המועדון והצוות המקצועי, אצל האוהדים עדיין קיימת דאגה גדולה וחשש לגורל הקבוצה, שלטענתם לא התחזקה מספיק - דבר שבסופו של דבר עלול להוריד את כל הישגיה מהעונה שעברה לטימיון. איציק גניש, חבר ההנהלה ועוזרו של דניאל יאמר אמר היום: "אין לי ספק שהמחנה יוסיף המון לקבוצה ויחבר אותה מקצועית וחברתית".

בלמה הקוסטה ריקני של הקבוצה, לואיס מרין, ששיחק בעונה שעברה אולם לא קיים עמה את מחנה האימונים לפני שנה, אמר היום: " זהו שלב בהכנות לעונה, בו אנחנו צריכים משחקים כדי להיכנס לכושר משחק טוב, לפני שמתחילים את המשחקים הרשמיים שלנו. באופן טבעי יש רצון להשיג גם תוצאות טובות במשחקי האימון, אבל מבחינתי זה כרגע לא הדבר המהותי, אלא שהמשחק שלנו והחיבור הפנימי בקבוצה ילך וישתפר במהלך המחנה, זה יותר חשוב כעת מתוצאה כזו או אחרת במשחק אימון".

מכבי נתניה, שתשהה במלון בפרנקפורט הקצתה לכל שחקן חדר נפרד במטרה להעניק לשחקנים את כל האפרשויות להיות מרוכזים במחנה.

עדכון ראשון: 22.7 16:07
עדכון אחרון: 22.7 23:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully