וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרור שחקן חופשי?

לי בוץ

22.7.2007 / 13:48

כך טוען עו"ד דינו, מאחר שכקטין חתם על חוזה ארוך משלוש עונות. חיפה ומכבי ת"א מעוניינות. הפועל ת"א מתכוננת לכוכב האדום בלגרד

הפועל ת"א צפויה לקבל היום (ראשון) מכתב מעורך דין יוסי גאייר, המייצג את עידן סרור, לפיו הקשר הינו שחקן חופשי החל מאתמול, וזאת מאחר וחתם על חוזה לחמש עונות בוולפסון בהיותו קטין. לא מזמן עשה את אותה הפעולה קשר מכבי ת"א ליאור ז'אן, שהוכיח כי על פי תקנון ההתאחדות ששחקן מתחת לגיל 18 לא יכול לחתום על חוזה של למעלה משלוש שנים, ולכן החוזים עליהם חתמו ז'אן וסרור בזמנו אינם תקפים עוד.

כזכור, סרור לא יצא עם הפועל ת"א למחנה האימונים באוסטריה, מאחר שסרב לחתום על חוזה חדש לחמש עונות בקבוצה. במקביל, מבוקש הקשר על ידי מכבי חיפה ומכבי ת"א, שמעוניינות בשירותיו לקראת העונה הקרובה. בהפועל טוענים כי נכון לעכשיו אין כוונה לשחרר את סרור וכי הוא חתום על חוזה לשנתיים נוספות במועדון.

יתר שחקני הסגל של הקבוצה שוהים באוסטריה, שם מתקיים מחנה האימונים של האדומים. השחקנים מספרים על אווירה מצויינת באימונים, לקראת משחק ההכנה השני של הקבוצה באוסטריה, שיתקיים הערב מול הכוכב האדום בלגראד . לאחר שסיימו את משחק ההכנה הראשון מול סיגמה אולמוץ' הצ'כית בתיקו מאופס ללא שערים, מקווים האדומים להוציא תוצאה טובה יותר מול היריבה החזקה ביותר אותה תפגוש הקבוצה במהלך המחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully