וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד מתקרב ל-500

22.7.2007 / 15:00

חבט להומר ה-497 שלו, היאנקיז ניצחו בדאבל הדר את טמפה ביי. בוסטון מחצה את הוייט סוקס, בונדס כשל מול קהל עוין במילווקי

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 3:7
ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 5:17

היאנקיז הוציאו את המקסימום מהדאבל הדר, וצימקו את ההפרש מבוסטון ל-7.5 משחקים. במשחק הראשון שברה ניו יורק שוויון באינינג השישי עם חמש ריצות, בהן הומר ראשון של שלי דאנקן. לואיס ויזקאינו זכה בניצחון, ג'יי קו ריו עם ההפסד, הומר גם להידקי מאטסוי מניו יורק ולבי ג'יי אפטון, טיי וויגינטון וראול קזנובה מטמפה ביי.

במשחק השני זה כבר היה יותר קל. אלכס רודריגז חבט להומר ה-497 בקריירה והוסיף ארבעה ריביז, גם מאטסוי ירה להומר שני במהלך היום, כשהיאנקיז מכניסים חמש ריצות באינינג השישי ובשביעי. לואיס ויזקאינו עם ניצחון שני, ג'יי פי האוול עם ההפסד.

היאנקיז העבירו מהאיינג'לס את התופס חוזה מולינה, תמורת מגיש המיינורס ג'ף קנארד. מולינה מצטיין בעיקר במשימות ההגנתיות. כחובט הוא לא מזהיר במיוחד, אבל הוא ישמש בכל מקרה כמחליפו של חורחה פוסאדה.


בוסטון - שיקגו וייט סוקס 2:11

קייסון גבארד, שהשתיק את קנזס סיטי, היה שוב מעולה, כשהגיש שבעה אינינגים סולידיים וזכה בניצחון. בוסטון הובילה 1:4 באינינג השביעי, בו הוסיפה שבע ריצות, שלוש הראשונות שבהן כתוצאה מהולכה על בסיסים מלאים. שלוש חבטות וחמישה ריביז לקוקו קריספ, ג'ון דאנקס עם ההפסד.


טורונטו - סיאטל 0:1

ג'ף וויבר המתקמבק לא הצליח להצמיד את סיאטל לאיינג'לס, שנוצחו במינסוטה, למרות שמונה אינינגים נפלאים. וויבר נכנע לג'וש טאוורס, עם 6.2 אינינגים מוצלחים, ולג'רמי אקארדו ששמר בפעם ה-15 העונה. ארון היל חבט לסינגל באינינג השני ועשה את ההבדל, המארינרס יחפשו ניצחון הלילה.


דטרויט - קנזס סיטי 8:10

זה לא היה קל, אבל ברנדון אינג' חבט להומר באינינג העשירי, והקנה לצ'אד דרבין ניצחון, אחרי שטוד ג'ונס המסריח והמגעיל שבר שמירה. גם ג'סטין ורלאנדר הפותח לא היה במיטבו, עם חמש ריצות חובה ב-5.2 אינינגים. ג'ואקים סוריה עם ההפסד. הומרים לריאן רייברן, פלאסידו פולאנקו וקרייג מונרו מדטרויט.


מינסוטה - איינג'לס 2:5

ג'ו מאוור חבט להומר בתוך הפארק, הראשון של מינסוטה מזה שש שנים, ועשה את זה בדיוק בעיתוי הנכון - אינינג שמיני, שוויון 2:2. מאוור הכניס שלוש ריצות על סקוט שילדס, והאיינג'לס, בפאנק נוראי, חטפו עוד הפסד. פאט נשק עם הניצחון, ג'ו ניית'ן עם השמירה. הומרים גם לג'ייסון בארטלט ולטוריי האנטר ממינסוטה.


טקסס - קליבלנד 5:8

הניצחון של דטרויט לא שירת את האינדיאנס, וגם לא ההפסד שלהם למרלון בירד, שרשם שתי חבטות וחמישה ריביז. חמש ריצות ויתרון 0:5 כבר באינינג הראשון כמעט שלא הספיקו לריינג'רס, כשרון מאהאי החליף את ג'יימי רייט הפותח ורשם את הניצחון. קליף לי עם ההפסד, גריידי סיזמור עם הומר לאינדיאנס.


אוקלנד - בולטימור 3:4

דני הארן קצר ניצחון מספר 11 העונה, בסיוע הומר של ג'ק קאסט ושמירה של אלן אמברי. סטיב טראקסל עם ההפסד.

אריזונה אמרה לשיקגו סטופ

שיקגו קאבס - אריזונה 3:2

סטיבן דרו חבט להומר באינינג השמיני, שבר שוויון 2:2 ואפשר לחואן קרוז לנצח ולחוזה ולוורדה לשמור בפעם ה-29 העונה. הקאביז היו על גל של נצחונות, אבל לא הצליחו לפצח את ההגשה של אריזונה. למזלם שומר אותם ההפסד של מילווקי במרחק של 2.5 משחקים.


מילווקי - סן פרנסיסקו 8:0

והתודה מהקאביז מגיעה היישר מטים לינסקאם, שעם שמונה אינינגים ענקיים ושמונה חשמולים, השבית את התקפת הברוורס. הקהל של מילווקי זכר חסד נעורים להאנק ארון, ולא הפסיק לעקוץ את בארי בונדס, שרשם משחק חלש, בו הולך פעמיים והיה 0 מ-2. הומר לפדרו פליז, הפסד לדייב בוש.


לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 6:8

אחרי שני נצחונות בסדרה, המטס הורגעו על ידי המחבטים של לוס אנג'לס. בראד פני לא היה במיטבו, נקלע לפיגור 4:1 אבל חמש ריצות באינינג הרביעי על חורחה סוסה המסכן הפכו ליתרון 4:6. אחר כך הוסיפה לוס אנג'לס שתי ריצות, והומר של קרלוס בלטראן לא מנע מג'ונתן ברוקסטון לקצור שמירה מוצלחת. הומר למאט קמפ מהדודג'רס.


וושינגטון - קולורדו 0:3

משחק מבריק של הגשת הנשיונלס עזרה להם למגר את ההתלהבות של הרוקיז. מייק באקסיק ג'וניור הגיש 6.1 אינינגים וזכה בניצחון, צ'אד קורדרו עם השמירה. פליפה לופז עם הומר, רודריגו לופז עם ההפסד.


פלורידה - סינסינטי 1:11

התוצאה לא ממש משקפת את מהלך המשחק, כי עד לאינינג השביעי הייתה התוצאה 1:1, ואז שמו המארלינס שתי ריצות ובאינינג השמיני רשמו עוד שמונה, בדרך לניצחון משכנע. הנלי רמירז הכריש תותח עם הומר בן שלוש ריצות, הומרים גם לג'ייסון ווד ולמאט טריינור. שבעה ושישה לביונג היונג קים, הפסד לבובי ליבינגסטון.


אטלנטה - סט. לואיס 6:14

ווילי האריס, דווקא הוא, הפך לשחקן השני בתולדות אטלנטה שרושם שש חבטות במשחק. הוא הוסיף שישה ריביז עם שני טריפלים, כשפתיחה רצחנית של הברייבס הקנתה להם יתרון 3:14 כבר באינינג הרביעי. באדי קרלייל זכה בניצחון הקל, צ'יפר ג'ונס חבט להומר ובריידן לופר המסכן נוצח. כריס דאנקן עם הומר לקרדינלס.


פיטסבורג - יוסטון 3:7

קרב הנמושות הביא לניצחון פיטסבורגאי על וונדי (???) רודריגז. 6.2 אינינגים טובים לפול מאהולם בניצחון, הומר לפרדי סאנצ'ז. גם מייק לאמב מיוסטון עם הומר משלו.


סן דייגו - פילדלפיה 12:4

הפיליז ממשיכים להצליח בפטקו פארק, והפגינו התקפה נאה במגרש קשה מאוד לחובטים. דייויד וולס חטף בראש שבעה ריצות ונטש אחרי 4.1 אינינגים בהפסד, כשריאן הווארד דופק עליו שני הומרים ו-ווס הלמס מוסיף אחד. הומר של מילטון בראדלי לא מנע מג'יימי מוייר המתושלח לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully