וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל יחתום במכבי ת"א

הקשר החיפאי והצהובים מנהלים מו"מ, והעסקה כנראה תיסגר ברביעי. אלי כהן לשחקניו אחרי חרפת סנטו קולומה: "ביישנו את הסמל"

הקשר רביד גזל צפוי לחתום ביום רביעי במכבי תל אביב. גזל נפגש במהלך היום עם אבי נמני, אז התגלעו פערים בין הצדדים. ככל הידוע, גזל דורש חוזה של 100 אלף דולר לעונה, אילו מכבי מוכנה לשלם לו 85 אלף דולר, כאשר רוב הסכום מובטח לו. הצדדים ימשיכו לנהל משא ומתן במהלך היממה הקרובה במטרה להגיע למעמד של כריתת חוזה.

בכל מקרה, נראה כי שני הצדדים יתגמשו, וגזל צפוי להתחרות על עמדות הקשר האחורי והמגן הימני, ככל הנראה יחתום. כזכור, קשר מכבי חיפה בעונה החולפת קיבל את כרטיס השחקן שלו לאחר שהסכים להתיר את החוזה על קבוצתו לשעבר. כעת צפוי גזל ללבוש את המדים הצהובים של מכבי תל אביב

"נחזיר את הכבוד"

שחקני מכבי ת"א חזרו הבוקר (ראשון) לשגרת האימונים בישראל עם אימון פילאטיס, כשבערב מתוכנן אימון רגיל בקרית שלום. מאמן הקבוצה אלי כהן דיבר אל לבבות שחקניו במהלך ארוחת צהריים בקרית שלום, כדי לשים את ההפסד המביך 1:0 לסנטה קולומה האנדורית מאחוריהם. "ביישנו את הסמל של המועדון", אמר, "יש לנו שבועיים להתכונן טוב על מנת להחזיר את הכבוד שלנו בגומלין". האנדוראים ישחקו בארץ ב-2 באוגוסט.

בקרב השחקנים עדיין קיימת תחושה של בושה עקב ההפסד, אך הצהובים מאמינים ביכולת להפוך את הגלגל בגומלין ולהעפיל לשלב הבא. "בארץ ננצח 0:4", אמר היום אחד השחקנים, "אין מצב שאנחנו לא עוברים שלב, למרות הבושות שעשינו באנדורה".

בינתיים ממשיך הצוות הניהולי והמקצועי של הקבוצה לעבוד במרץ על חיזוק לקראת העונה הבאה, כששתי ההחתמות הקרובות צפויות להיות, כאמור, של קשר מכבי חיפה גזל, ושל חלוץ נבחרת גינאה סם באנגורה. "יחד עם באנגורה, תהיה למכבי את התקפה הכי מהירה בליגה", אמר היום גורם במועדון לוואלה! ספורט. "עכשיו צריך להתרכז בלהביא שניים או שלושה קשרים ברמה". עוד צפויה הקבוצה להתחזק בישראלי ובזר נוספים, כשהמועמדים בגזרת הישראלי הינם עידן סרור, אלירן דנין ושלומי ארבייטמן.

החלטה נוספת שצפויה להתקבל ביממה הקרובה היא האם להחתים את הקשר היהודי של פריז סן ז'רמן, רודי חדד, שעסקת הבאתו לקרית שלום צפויה לעלות לקבוצה כמליון וחצי דולר סך הכל. "אנחנו מקווים שהאוהדים יעריכו כמה מאמצים אנחנו עושים על מנת להביא את חדד", אמר היום גורם בקבוצה. "מדובר על עסקה של למעלה ממליון דולר, וקיים הסיכון שהשחקן, איכותי ככל שיהיה, לא להשתלב ןלכן צריך להיות מאוד זהירים".

תמיכה מבית

בתוך כך, אוהדי הקבוצה הוציאו היום הודעת תמיכה באבי נמני, רוני מאנה ואפילו בלוני הרציקוביץ'. "אנחנו, כאוהדים, רוצים לגבות את הצוות המקצועי, וסומכים על נמני, מאנה והרציקוביץ' במאת האחוזים", אמר שי מזרחי, מראשי האוהדים הצהובים. "אנחנו רואים את המאמץ האדיר שהם עושים כדי לחזק את הקבוצה ואין לנו ספק שיגיעו הזרים הנכונים, הישראלים הטובים, ושמכבי תהיה קבוצה חזקה מאוד בעונה הבאה. אנחנו ניתן לקבוצה את כל השקט שאפשר בשבועיים הקרובים".

בנוסף, האוהדים קראו להנהלה להפיץ כרטיסים במחירים עממיים למשחק הגומלין מול סנטה קולומה בבלומפילד, בקשה שככל הנראה תיענה על ידי ההנהלה, כאשר ההצעה המתגבשת היא למכור כרטיס ב-10 שקלים. כמו כן, הועלה לדיון בהנהלה נושא מחירי המינויים, שככל הנראה יוזלו.

במקביל להודעה שיצאה בתקשורת, האוהדים גם התקשרו לקפטן ולג'נרל מנג'ר החדש על מנת להביע באוזניו את תמיכתם. בועז קלדרון, מראשי ארגון האולטראס, התקשר לנמני והבהיר: "אנחנו מאחוריך באש ובמים. סומכים עליך במיליון אחוז שתעמיד לנו בשנה שעברה את הקבוצה הכי ראויה שאפשר".

מחר, תעמוד הקבוצה לדין משמעתי בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק האימון מול בני סכנין לפני כשלושה שבועות. כזכור, אוהדי הקבוצה קראו קריאות גזעניות כלפי שחקני הקבוצה האורחת, השליכו בקבוקים, פחיות שתייה ואבנים אל עבר שחקני סכנין ואל עבר שחקנם, עומר פרץ, זרקו מספר חזיזים אל כר הדשא ובסופו של דבר גרמו לפיצוץ המשחק מספר דקות לפני סופו. הצהובים צפויים לספוג עונש רדיוס בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully