וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מרוצים מאלברז

אסף שקד

22.7.2007 / 14:36

המגן הצ'ילאני הצטיין ב-0:1 על OFK בלגרד, והעלה את מפלס האופטימיות בבירה. אמסלם: "אלו היו המחנות הקשים והטובים שלי כשחקן"

לאחר שבוע בחום האוסטרי המעיק, סיימה הבוקר (ראשון) בית"ר ירושלים את מחנה האימונים בעיירה בד טטמפנסדרוף, ותמריא ארצה בשעה 20:00 מווינה. הירושלמים צפויים לנחות לקראת חצות בנמל התעופה בן גוריון, שם ימתינו להם עשרות אוהדים.

בבית"ר ניסו להתמקד פחות ביכולת הכללית ב-0:1 על OFK בלגרד, משער של חן עזריאל בדקה ה-90, וחיפשו את נקודות האור. המגן הימני כריסטיאן אלברז לא הפסיק לרוץ במשך 90 דקות, נע במהירות על כל המגרש והיה פעלתן מאוד. בהתחשב בכך שבשבוע שעבר באימון הבכורה שלו בישראל הוא בקושי זז, הבית"רים מרוצים מאוד מיכולתו. גם המלחמה שלו בהגנה נוסכת אופטימיות בקבוצה.

מי ששוב היה נקודת אור חיובית הוא עזריאל, שעלה מהנוער והיה מאוד אקטיבי ברבע השעה שהיה על המגרש. כעת הספסל הבית"רי מתחיל להיות צפוף מאוד, בעיה שאיתה יצטרך שום להתמודד בעתיד. נקודה נוספת מהמשחק היא השינויים הרבים שערך המאמן יצחק שום במערך, כשעידן טל פתח כקשר התקפי במרכז ואלברז הוסט לשמאל, בעוד שגל אלברמן הוזז לימין. יש לציין כי השינויים הללו לא נחלו הצלחה.

"סיימנו שני מחנות אינטנסיביים, שהיו שונים לחלוטין ממה שעברנו בעונה שעברה", סיכם יואב זיו. "בסך הכל התוצאות לא משמעותיות, אבל למדנו הרבה מהמשחקים שקיימנו ונצטרך לתקן את כל הליקויים עד למשחק מול קופנהגן. אנחנו קבוצה מאוד מגובשת, וגם השחקנים החדשים שהצטרפו התחברו מהר. אחרי שבוע עם חום יותר גרוע מבאילת, יש לנו שבוע למלא מצברים לקראת המשימה האמיתית".

זיו נשמע נרגש מקבלת הפנים שצפויה לקבוצה בארץ: "תראה לי קבוצה אחרת שמביאה כל כך הרבה אוהדים בשעות הלילה, וזאת הגדולה של בית"ר".

אם נשווה לשנים האחרונות, אפשר לומר בוודאות שהעונה ההכנה הייתה הכי מאסיבית, ארוכה וקשה. גם דוד אמסלם הוותיק הסכים. "אני כבר הרבה שנים בבית"ר, ואני יכול לומר לך ששני המחנות האלה היו הכי קשים שעברתי, אבל גם הכי טובים", אמר הקפטן. "לא קל להיות חודש מחוץ לבית ולערוך כל כך הרבה אימונים, אבל בית"ר ירושלים היא קבוצה מקצוענית עם שחקנים שכיף להתאמן איתם".

על האוהדים שימתינו לקבוצה בשדה התעופה אמר אמסלם: "אין דבר יותר כיף מקבלת פנים של האוהדים איך שאתה נוחת בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully