וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ישדר כדורסל תיכונים בשלוש העונות הקרובות

22.7.2007 / 9:15

הערוץ ישדר מעל ל-120 משחקים בעונה, המתקיימים בימי חמישי בצהריים. המשחקים ישודרו בספורט 5, באינטרנט ובטלפון הסלולארי

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של ליגת כדורסל התיכונים למשך שלוש עונות, בסכום של עשרות אלפי דולרים. מעל ל- 120 משחקים בעונה, המתקיימים בימי חמישי בצהריים, ישודרו בספורט 5, והזכויות שרכש ערוץ הספורט כוללות גם שידורי תקצירים באינטרנט ובסלולאר.

ליגת כדורסל התיכונים שודרה לאורך השנים בטלוויזיה החינוכית, והיא זכתה לנתוני רייטינג נאים, כאשר בנוסף להיותה ליגה אטרקטיבית אשר מספקת מדי עונה דרמות גדולות במחזורי הסיום, משורותיה יצאו בשנים האחרונות גם כדורסלנים מבטיחים כדוגמת: יוגב אוחיון, עומרי כספי ושון דניאל.

ליגת כדורסל התיכונים, קיימת 14 שנים, כוללת 12 קבוצות תלמידים ו- 8 קבוצות תלמידות, ולמעשה מיום הקמתה, מעולם לא זכתה אותה קבוצה באליפות שנתיים ברציפות. (בעונה שעברה זכתה קבוצת הבנים של הגימנסיה הריאלית ראשל"צ, וקבוצת הבנות של ויצ"ו הדסים). שידורי כדורעף התיכונים ימשיכו להיות משודרים בטלוויזיה החינוכית, תוך שיתוף פעולה בין הערוצים.

משה קונינסקי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר: "ליגת התיכונים היא ליגה אטרקטיבית ומפתיעה, רב- גונית, וממלאת אולמות באופן קבוע. אני שמח מאוד על החיבור עם ערוץ הספורט, ובטוח שתהיה זו קפיצת מדרגה משמעותית בחשיפה ובטיפול בשידורי המשחקים". אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אנחנו שמחים וגאים להיות הבית החם של דור העתיד של הכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully