וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די, נו, לא חשבתם שזה נגמר בבאר שבע

22.7.2007 / 10:54

כי זה ממש לא. נכון לעכשיו, העירייה הצליחה לגייס את הכסף, ולאחר דיונים ליליים הקבוצה שוב מתקרבת לברקת. נכון שאתם מופתעים?

כן, כן, אנחנו יודעים. נמכרה, לא נמכרה, נמכרה, לא נמכרה. התפוצץ, לא התפוצץ. אז הנה עדכון נוסף ממה שקורה בבירת הנגב, וראשית, למען המבולבלים שביניכם, תקציר אירועים:

ביום חמישי, לאחר שהקבוצה בראשות אלונה ברקת יצאה כבר לדרך, הודיע אלי זינו כי מכיוון שהכספים שעליהם התחייבה העיריה לא הועברו לידיו, העסקה מבוטלת. ראש העיר, יעקב טרנר, הודה שלעיריה אין את הכספים הדרושים והאשים את זינו בחוסר גמישות. בשבת הודיעה ברקת רשמית כי היא יורדת מעסקת מכירת הפועל באר שבע, והקבוצה חוזרת לידי זינו.

הלילה (בין שבת לראשון) רוססו כתובות נאצה נגד זינו באצטדיון בבאר שבע. במקביל חלה תפנית נוספת בין היושבים במו"מ, כשהצדדים שוב התקרבו, וכפי שזה נראה כרגע (ודגש על כרגע) - באר שבע צפויה לחזור היום לידי ברקת, לאחר פגישה לילית בין זינו וברקת.

הנה תקציר האירועים, כפי שמדווח האתר my-negev.co.il: זינו הגיע ב-23:30 במוצאי שבת לבית משפחת ברקת בשכונת צהלה בצפון תל אביב לפגישה מכרעת. אחרי שעות של דיונים מרתוניים, עמוק לתוך הלילה, הגיעו הצדדים להבנות כספיות ביניהם. המשתתפים סיימו את הישיבה כשהם מחוייכים ואופטימיים. אחר כך עודכן גם טרנר בפגישה.

שמואל אביטל, יד ימינו של זינו שנכח גם הוא בפגישה, הסביר: "בין ברקת לזינו הדברים גובשו. בכל תקופת המעבר הזו זינו יישאר חשוף לסוף התור ברשימת מקבלי הכספים, אחרי התשלום למס הכנסה. אם העירייה תעמוד במינימום הראשוני, נניע את הגלגל קדימה. העירייה צריכה להעביר מיליון וחצי שקל. אני סומך על טרנר שיעמוד בזה".

זינו שמיהר לחזור הביתה, אמר בשלוש לפנות בוקר: "ביני לבין אלונה אין מחלוקת. זה הכל העירייה. הכיוון הוא שאנחנו מחכים למסמכים שהעירייה צריכה להעביר. לקראת ארבע-חמש אחר הצהריים נהיה חכמים יותר". ברקת מצפה בדריכות להתפתחויות חיוביות ועד שלא תקבל אוקיי מהעירייה, היא לא תשוב לנהל את הקבוצה וגם אנשיה, המאמן מרקו בלבול ושחקני הרכש החדשים, יישארו בעמדת המתנה.

בעמדת המתנה נמצא גם חלוצה של מכבי נתניה, אופיר חיים, שכבר סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע עם אנשיה של ברקת ואף היה אמור להצטרף לשורותיה רשמית בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully