וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם גילה את אמריקה

22.7.2007 / 8:09

דייויד בקהאם ערך הופעת בכורה בת 12 דקות במדי לוס אנג'לס גלאקסי בהפסד 1:0 לצ'לסי. בן חיים פתח והוחלף במחצית

ההמתנה הארוכה להופעת הבכורה של דייויד בקהאם במדי הלוס אנג'לס גלאקסי הסתיימה הלילה (בין שבת לראשון), כשהכוכב האנגלי עלה לראשונה על כר הדשא במדי קבוצתו החדשה בדקה ה-78 של משחק האימון של הגלאקסי מול צ'לסי. פציעה טורדנית בקרסול מנעה מבקהאם לפתוח בהרכב, אבל זה לא מנע ממנו לעמוד במרכז העניינים ולזכות לתשואות רמות מ-27,000 האוהדים שמילאו את האיצטדיון בלוס אנג'לס.

המשחק הועבר בשידור ישיר מחוף אל חוף ברשת ESPN, ועל פי התכנון האופטימי של ראשי ה-MLS, ליגת הכדורגל האמריקאית, הוא אמור להוות את אבן הפינה להפיכתה של הליגה, בעזרתו האדיבה של בקס, לחלק בלתי נפרד מהעילית של הספורט האמריקאי, בצוותא עם ליגת הפוטבול, הבייסבול, הכדורסל וההוקי.

במשחק עצמו, למי שמתעניין, ניצחה צ'לסי, משער של ג'ון טרי בבעיטה מקצה הרחבה בדקה ה-48. טל בן חיים פתח בהרכב של הכחולים כמגן שמאלי, כשטרי וריקרדו קארבליו תיפקדו כבלמים. במחצית הוחלף בן חיים, בהתאם לשיטה המקובלת על מוריניו במשחקי קדם העונה, בהם הוא מחליף כמעט את כל 11 שחקניו בהפסקה.

ונחזור לכוכב הראשי של המשחק. "האווירה היתה מדהימה, זה בדיוק מה שאנחנו שואפים אליו", אמר בקהאם בסיום. "אני אמנם לא כשיר, ואפילו לא התאמנתי מאז שהגעתי לכאן, אבל זה נחמד רק להיות שותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully