וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניו זילנד שוב זכתה בשלוש האומות

רועי פרידמן

21.7.2007 / 13:13

ניצחה באוקלנד את אוסטרליה 12:26 (9:12) במשחק המכריע על הטורניר, ולקחה בפעם השלישית ברציפות, יחד עם גביע בלידסלו

ניו זילנד היא שוב מחזיקת גביע שלוש האומות, לאחר ניצחון הבוקר (שבת) על אוסטרליה 12:26 (9:12). מבול שירד באוקלנד אילץ את שתי הנבחרות לשחק משחק שמרני, כאשר למרות המגרש הרטוב, שתי הקבוצות לא הפילו את הכדורים יותר מדי, כשרק 11 סקראמס נשרקו במהלך המשחק. במחצית הראשונה האוסטרלים החזיקו בכדור יותר, בעיקר בזכותו של מרכז השדה הוותיק והמצויין של סטפן לארקהאם וג'ורג' גריגן, במשחקם האחרון בשורות אוסטרליה על אדמת ניו זילנד, וכן מאט גיטאו וסטרלינג מורטלוק.

האוסטרלים יכולים להאשים את עצמם בהפסד, כשיחס העבירות שנשרק לחובתם היה 13:5, והם נתנו לדן קרטר יותר מדי הזדמנויות. עבירה מטופשת העניקה לאול בלאקס יתרון במחצית, כאשר דקה להפסקה אדם אשלי-קופר ניסה לתפוס את הכדור, אך זה פגע בו וברח החוצה. דאג האוולט המקומי לקח את הכדור, אשלי-קופר חטף אותו ממנו וזרק אותו ליציע.

במחצית השנייה האול בלאקס השתלטו יותר על מרכז השדה, אך הם היו צריכים לחכות לשגיאה בסקראם האוסטרלי, על מנת להשיג את הטריי היחיד במשחק. אחרי הטריי המשחק אמנם נפתח, אך הייתה רק עוד הזדמנות משמעותית אחת, כאשר ג'ו רוקוסוקו פרץ באגף ואיבד את הכדור. בנוסף לגריגן ולארקהם, גם האול בלאקס נפרדו משני שחקנים בכירים במהלך המשחק, ביירון קלהר ואנטון אוליבר.

אם שתי הנבחרות תנצחנה את כל המשחקים שלהן באליפות העולם, הן אמורות להפגש בחצי הגמר בפריז. על פי היכולת שלהן, יש למה לחכות עובדה מעניינת נוספת לקראת אליפות העולם: שתי הנבחרות התמודדו ביניהן פעמיים במסגרת האליפות, בחצאי הגמר ב-1991 ו-2003, ובשני המשחקים ניצחו האוסטרלים.

צוברי הנקודות:

ניו זילנד:

טרייז : טוני וודקוק

עונשין: דניאל קרטר 7


אוסטרליה:

עונשין : סטרלינג מורטלוק 3

שער שדה : מאט גיטאו


הטבלה הסופית: (נצחון-תיקו-הפסד בונוס 4 טריי בונוס פחות מ-7 נקודות הפסד נק זכות-נקודות חובה נקודות)

ניו זילנד 1-0-3 0 1 59-100 13

אוסטרליה 2-0-2 0 1 80-76 9

דרום אפריקה 3-0-1 0 1 103-66 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully