וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאל: "הצעירים משתלבים בקבוצה"

אסף שקד, אוסטריה

22.7.2007 / 10:14

חן עזריאל, שכבש בדקה ה-90 את ה-0:1 של בית"ר במשחק האימון מול OFK בלגרד, חוזר ארצה מרוצה. רומולו ינחת בארץ מחר

בית"ר ירושלים ניצחה אתמול (שבת) 0:1 את OFK בלגרד במשחק האימון האחרון שלה במחנה האימונים השני באוסטריה. אחרי ההפסד ללבסקי סופיה, יחזרו חניכיו של יצחק שום לארץ עם טעם קצת יותר טוב בפה. החלוץ הברזילאי רומולו אנטולי צפוי לנחות מחר בארץ ולהצטרף לקבוצה.

"זה היה בסך הכל משחק אימון", אמר שום לאתר הרשמי של בית"ר. "ננסה להכין את עצמנו לקופנהאגן, וכרגע יש דברים טובים יותר וטובים פחות, כמו זה שאנחנו חייבים להבקיע יותר, כי אנחנו מגיעים לכל כך הרבה מצבים. בשבילי תוצאה טובה זה לנצח את קופנהאגן בקופנהאגן, זה מה שאמרתי לשחקנים. עצם העובדה שהשחקנים היו איתי 24 שעות ולמדנו בעל פה את כל השחקנים הדנים, ובשני אימונים ביום עשיתי את מה שחשבתי לעשות - זה כדי שכולם יהיו מרוכזים לקראת המשחק בליגת האלופות".

"אני יכול לומר שהשגנו את מטרת המחנה ואני בטוח שמילובן מירוסביץ' ורומולו יגיעו ביום שני, במידה ולא תהיה שביתה", המשיך שום. "אני מקווה שנספיק לרשום אותם למשחק בדנמרק. היה כיף לא נורמלי להיות עם השחקנים שלי, שנותנים בכל משחק ואימון את הכל".

מי שהיה לו יותר כיף מלאחרים הוא חן עזריאל, כובש שער הניצחון. "אני מאוד שמח שניצחנו ובמיוחד שאני זה שהבקיע וגרם לכולם לחייך", אמר הצעיר לאתר הרשמי של הירושלמים. "זה היה שבוע כיף ומוצלח, ואני מאוד שמח שהצלחנו להשתלב, אני ושאר השחקנים הצעירים בקבוצה".

המשחק נפתח בשליטה בית"רית, שבדקות הראשונות הגיעה לשתי הזדמנויות מצויינות של ברק יצחקי וטוטו תמוז, שהחמיצו. בית"ר הייתה טובה יותר גם בחצי השני של המשחק, אבל התקשתה לכבוש ובעיטה של ברק יצחקי בדקה ה-71 פגשה את המשקוף של הסרבים. בדקה ה-90 נשא הלחץ של האלופה פרי ומהלך של שני המחליפים, אלירן דנין וחן עזריאל, הסתיים בשער ניצחון של האחרון.

הרכב בית"ר: טברטקו קאלה (שגיא שטראוס 76), כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו (דוד אמסלם 76), תומר בן יוסף (שמעון גרשון 46), יואב זיו (אלירן דנין 71), גל אלברמן (אבירם ברוכיאן 52), דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג (חן עזריאל 76), ברק יצחקי (עומר אפק 79), טוטו תמוז (עמית בן שושן 60).

עדכון ראשון: 21.7, 21:08
עדכון אחרון: 22.7, 10:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully