וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מוכנה למחנה האימונים

אריק רחמיאן

21.7.2007 / 20:22

ראובן עטר יערוך אימון לא שגרתי לפני העלייה על הטיסה ביום ראשון. שטראובר מלא ביטחון למרות הוראת יאמר להקפיא את החיזוק

מכבי נתניה מתכוננת ליציאתה למחנה האימונים מחר (ראשון) בערב. המאמן ראובן עטר, בהחלטה יוצאת דופן, החליט לערוך אימון מחר ב-11:30 בצהריים משום שהקבוצה ערכה אתמול משחק אימון מול הכח עמידר רמת גן (1:1) והיום זכתה ליום חופשי. עטר מעוניין להשאיר את הקבוצה במומנטום של מסגרת אימונים ואחרי האימון השחקנים ייצאו באופן מסודר לנמל התעופה ומשם ייצאו לפרנקפורט שם יתקיים מחנה האימונים.

אחרי הרעש התקשורתי הגדול שעוררה החלטת הבעלים דניאל יאמר להקפיא את חיזוקה של הקבוצה, עטר ואנשי צוותו מנסים להרגיע את המערכת ולהתמקד בהכנת הקבוצה לקראת יציאתה למחנה. גורמים בקבוצה העריכו הערב כי בסופו של דבר הבעלים, שיצטרף לקבוצה ביום שני הקרוב ויצפה בארבעת משחקי האימון שלה, ישתכנע לבד שהקבוצה זקוקה לחיזוק בעיקר בחלק ההתקפי ולאחר הדיונים שצפויים להתקיים בין הצוות המקצועי לבעלים יוחלט להשקיע בחיזוק. לקראת החצי השני של המחנה צפויים להגיע שלושה או ארבעה חלוצים זרים להיבחן בקבוצה.

החיילים דלה ימפולסקי, דניאל ליפשיץ, אדם ואייר ומעוז סמיה השיגו שחרור משלטונות צה"ל ויצטרפו לחבריהם לקבוצה במחנה. בנתניה התייחסו להחתמתו של טל מעבי בעמדת המגן השמאלי: "למרות שהשחקן מוכר רק בליגה הלאומית, עטר עקב אחריו לאורך תקופה ואין ספק שהוא עוד יפתיע". עוד אמרו בקבוצה שבכל מקרה מעבי אינו נופל מדודי פדלון שעזב לבאר שבע.

הקפטן, לירן שטראובר, עתיר הניסיון בהשתתפות במחנות אימונים ועם ניסיון אירופאי לא קטן אמר הערב באשר לציפיותיו ממחנה האימונים: "העונה, בשונה מהעונות שעברו, מכבי נתניה הקדישה את שלושת השבועות הראשונים לאימוני כושר גופני. זה משהו שונה ממה שעשיתי עד היום. בסך הכל רק בארבעת הימים האחרונים עסקנו בכדורגל ועשינו שני משחקי אימון, המחנה עצמו יוקדש בעיקר לטקטיקה ולדבק בין השחקנים על מנת שנהפוך לקבוצה מגובשת".

כשנשאל שטראובר אם הוא איננו חושש מהמאבקים בגביע אופ"א במתכונתה הנוכחית של הקבוצה, ענה: "אין לי שום חשש. מעולם לא חששתי ככדורגלן. עבורנו זה אחד מהאתגרים שנעמוד בהם העונה".

השוער התייחס גם להוראת דניאל יאמר להקפיא את חיזוק הקבוצה: "נתניה התחזקה ואני מאוד אופטימי. הצטרף קשר דפנסיבי ברמה גבוהה מאוד, קלמי סבן שהחליף את אורי הוא שחקן שעשה כמה דברים יפים בכדורגל. בסך הכל אני סומך על ראובן שאם הוא יראה שיש צורך להתחזק אני מאמין שהוא גם יחזק את הקבוצה. אין צורך לחשוש - מכבי נתניה תהיה קבוצה חזקה וטובה".

ארבעה משחקי אימון מצפים לקבוצה במהלך מחנה האימונים כשהמטרה היא לקיים יום כן, יום לא משחק אימון. אחת מיריבותיה של נתניה תהיה סנץ, קבוצתו הסלובקית של יאמר. לקראת תום העונה שעברה ערך ראובן עטר סיור במתקני הקבוצה שם אמורה הייתה הקבוצה לקיים מחנה אמונים. עטר, שצפה במשחק גמר הגביע הסלובקי בו שיחקה סנץ, התרשם מאוד מיכולתה ולקראת מפגש מולה במשחק אימון אמר השבוע: "סנץ קבוצה ראויה למשחק אימון. ראיתי אותה לא מזמן, אבל קשה לדעת איזו קבוצה תגיע לשחק מולנו בגרמניה".

באופן יוצא דופן יצטרף לקבוצה צלם שיתלווה אליה למשך מחנה האימונים, זאת במטרה לנתח את משחקי האימון שיצולמו בוידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully