וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "התמכרתי לטיפה המרה"

21.7.2007 / 20:13

חלוץ אינטר ונבחרת ברזיל חשף את הגורמים להדרדרות בכושרו, שנבעו ממות אביו ומהתפרקות משפחתו, אך מוכן לחזור: "אני חב למוראטי"

חלוצה הברזילאי של אינטר ונבחרת הסלסאו שפך את ליבו בראיון שנתן לעיתון האיטלקי הנפוץ, ה'גאזטה דלו ספורט', בו חשף את הסיבות שגרמו לירידה חדה בכושרו בשנה האחרונה.

"אני מתגעגע מאוד לאבי. הוא הלך לעולמו בקיץ 2004, אבל לא הצלחתי להתנתק מהאבידה הקשה. לא ראיתי אותו כשהוא מת. הכי רע הרגשתי כשהייתי חוזר לברזיל, אז באמת חשתי שהוא איננו יותר".

זו הייתה ההתחלה של הנפילה של הענק החביב, כפי שהוא מכונה: "התחלתי לריב עם חברתי, דניאלה, שהייתה בהריון והתמכרתי לטיפה המרה. הייתי יוצא לברים ומועדונים, ניסיתי לשטוף את הבעיות בעזרת האלכוהול. לא הייתי יכול שלא לצאת כל לילה ולא הצלחתי להירדם בכלל. זה היה בלתי אפשרי מבחינתי להישאר בבית. הייתי חייב לצאת, הייתי כה בודד".

לטענתו של הברזילאי מה שהחזיר לו את החיות לחיים ולמשחק היה בנו: "הסתכלתי על עיניו של בני ביום ההולדת שלו וכל העננים האפורים שהיו בחיי התפוגגו. הבנתי שאני צריך לשוב למשפחתי. כיום אנו מאוחדים וגיליתי מחדש מהי אחריות".

עוד סיפר אדריאנו בגילוי רב על התמיכה הרבה שקיבל מאינטר ומנשיא הקבוצה, מאסימו מוראטי, שתמך בו לכל אורך דרך. "זו הייתה תחושה נהדרת לדעת שהנשיא שלך, ברגעים הקשים ביותר, סומך עליך. אני אחזיר לו, לא רק בגולים, אלא במאמץ קשה והשקעה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully