וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מחממת מנועים

21.7.2007 / 20:51

הקבוצה הקטלנית של היצפלד נחלצה מפיגור והיממה את ורדר ברמן עם 1:4, ברבע גמר גביע הליגה הגרמני. במשחק נוסף: שאלקה-קרלסרוהה 0:1

עונת 2007/08 בגרמניה נפתחה היום (שבת) באופן רשמי עם שני משחקי רבע הגמר בגביע הליגה. בגרמניה, בניגוד למדינות אחרות, התואר השלישי בחשיבותו משוחק כולו לפני פתיחת העונה.

באיירן מינכן, הקבוצה שעשתה את מסע הרכש הכי מרשים הקיץ, אחרי שסיימה אשתקד במקום הרביעי בבונדסליגה, פתחה את העונה עם ניצחון גדול 1:4 על ורדר ברמן באיצטדיון בדיסלדורף, והעפילה לחצי הגמר שם תפגוש את האלופה שטוטגארט. הניצחון הזה הוא בהחלט סוג של הצהרת כוונות מבחינת הבווארים לקראת העונה.

הקבוצה של היצפלד נקלעה לפיגור משער של טים בורובסקי (9). הבווארים לא נרתעו והחזירו תוך 11 דקות בשלישייה. בסטיאן שוונשטייגר נגח את השיוויון (24), אחרי טעות חמורה של השוער טים ויסה. חמיט אלטינטופ, הרכש משאלקה, הניף בדקה ה-27 את רגל שמאל ושלח כדור אדיר לחיבורים. הרכש המצוין של הקבוצה פרנק ריברי הוסיף צמד בדקות 35 ו-54 בפנדל.

במשחק נוסף שנערך היום ברבע הגמר גברה שאלקה 0:1 על קרלסרוהה ותשחק בשלב הבא ביום שלישי נגד מחזיקת גמר הגביע, נירנברג. את השער היחיד במשחק כבש חליל אלטינטופ, שאחיו, חמיט, כבש גם היום, בדקה ה-35 אחרי טעות בהגנת קרלסרוהה, שהספיקה להחמיץ קודם לכן פנדל.

את המפעל הקטן התחילו שש קבוצות. ארבע הקבוצות שסיימו ראשונות את הבונדסליגה: שטוטגארט, שאלקה, ורדר ברמן ובאיירן מינכן, מחזיקת הגביע נירנברג ואלופת ליגת המשנה, שהעפילה לליגה הבכירה, קרלסרוהה. האלופה ומחזיקת הגביע עולות באופן אוטומטי לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully